Direktlänk till inlägg 27 juli 2007

Dagens skratt

Av Zkrivaren - 27 juli 2007 11:18

En självsäker man kommer in på en bar och sätter sig bredvid en väldigt attraktiv kvinna. Han slänger en snabb blick på henne, och sen tittar han på sin klocka en liten stund. Kvinnan ser detta och frågar:
-Är din träff försenad?
-Nej, svarar han, Jag har precis köpt denna superklocka och jag bara testade den. Kvinna blev intresserad och frågade:
-Superklocka? Vad är det för speciellt med den?
-Med hjälp av alfavågor så kan den kommunicera med mig på telepatisk väg, förklarar mannen.
-Vad sa den nu då?
-Den sa att du inte har några underbyxor på dig.... Kvinna skrattar och svarar:
-Då måste den vara sönder, för jag har visst underbyxor på mig!
-Jo, men den går en timme för före!
:-)

De var en gång en alkis som var trött så han bestämde sig för att gå och lägga sig på en parkbänk. Då kom det fram en bög och han tänkte att jag sätter på han och lägger en hundring i fickan. Sedan när alkisen vakna så kände han att han hade lite ont i stjärten och kände i fickan han hade en hundring .Så gick han till bolaget där han var stammis och köpte Pripps blå för en hundring. Sen när han hade druckit upp detta så var han fortfarande trött så han la sig på park bänken igen och somna. Då kom bögen fram igen och satte på han och stoppa en hundring i fickan sen så vakna alkisen igen och kände att han hade ännu ondare i stjärten. Han han hade som vanligt en hundring i fickan. Han gick till systembolaget och köpte Pripps blå för en hundring som vanligt, men han var fortfarande trött! Så han gick och la sig igen. Så kom bögen fram igen och satte på han igen och lämna en hundring i fickan så vakna alkisen igen och skrek för att det gjorde så ont men han hade fortfarande en hundring i fickan sen gick han till Systembolaget igen
- Jaha, ska du köpa Pripps blå för en hundring?
- Nä jag får så jävla ont i röven av Pripps blå så jag tar Falcon.

:-)

På Östersunds-kuriren fick man höra att det i Storskogen utanför Östersund bodde en ensam gammal man i ett litet torp. Han var 70 år, och hade aldrig i sitt liv haft en kvinna. Detta fann man så intressant att man skickade ut en journalist, yppiga blondinen Eva 22 år, för att göra en intervju. Då Eva kom till torpet bjöds hon in på kaffe, och man startade intervjun. Eva undrade om det verkligen var sant att gubben aldrig haft en kvinna i hela sitt liv.
Ja, svarade gubben, jag har ju bott här ute ensam hela livet och hit kommer det aldrig några kvinnor på besök.
-Men hur har du klarat av det sexuella undrade Eva.
-Ser du tallen där ute? frågade gubben och pekade ut genom fönstret. Ser du hålet i stammen? Där brukar jag riva av mig när det pockar på som värst.
Eva tyckte synd om gubben, och lovade honom en helnatt så han skulle få känna hur det känns på riktigt. Kvällen kom och dom klädde av sig. Då går gubben fram till Eva och sparkar henne i ändan 2 gånger, och sedan sätter dom igång och älskar hela natten. På morgonen är Eva helt slut och utbrister:
-: Detta var ju helt fantastiskt, men du måste tala om en sak för mig. Varför sparkade du mig i ändan 2 gånger innan vi satte igång?
- Ja, svarade gubben, jag var ju tvungen att kolla ifall ekorren var hemma.

:-)


Vet du varför du måste gå tyst på apoteket?
- Nä.
- Annars väcker du sömntabletterna.

:-)

- Säg mig varför är du egentligen vegetarian?
- För att jag är djurvän!
- Djurvän? Men du äter ju upp deras mat!

:-)

En förvirrad man ringde till SAS och frågade hur lång tid det tog till London.
- Ett ögonblick, svarade personen i andra änden.
- Tusen tack, sa mannen och lade på luren.

:-)

Frun till den äkta mannen.
- Såg du den unga sympatiska mannen som räddade mig från att drunkna?
- Visst, han kom till mig efteråt och bad om ursäkt.


Tack för idag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zkrivaren - 11 februari 2013 12:40

Hästkött i lasagne, en katastrof och stor nyhet, alla anklagar alla i spåren av hästkött som kanske funnits länge i lasagne, istället för nötkött som ska vara i densamma. Vad ingen talar om är den otroliga leveranskedja från slakt till frysen i ...

Av Zkrivaren - 5 februari 2013 23:24

I Lidköping kan många hålla sig för skratt, men vad skall de göra? Jo, slå en signal för att slå en drill, den senaste (vansinniga) tekniska utvecklingen i mobiltelefonens historia är ett faktum. Står du och väntar på buss eller tåg och blir n...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 20:52

Jordbruksverket tycker att vi äter för mycket kött i Sverige, det är inte bra för miljön, anser de. Därför föreslår Jordbruksverket att en skatt ska läggas på köttet, för att få oss medborgare att äta mindre kött. När tar dessa dumma dörslag slut...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 14:33

Åter är den hatade TV-licensen, numer TV-avgift, blivit aktuell. (Uppdaterat) Nu ska alla som har en dator, surfplatta eller mobil (smartphone) betala avgift. Att INTE inneha TV räcker alltså inte för att komma undan en onödig avgift om tusentals k...

Av Zkrivaren - 11 januari 2013 21:42

Hackare utnyttjar säkerhetsbrist – så skyddar du dig Säkerhetsexperter varnar för användning av datorprogrammet Java. En allvarlig säkerhetsbrist har upptäckts och datoranvändare uppmanas att stänga av funktionen. Så löd inledningen i arti...

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards