Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Zkrivaren - 23 juni 2008 22:13

Tid att natta bloggen, kanske jag för en gångs skull ska natta den svart som attan, så en del av läsarna får vad de tycks uppfatta mig som...tyvärr. Men vill man inte känna mig närmare så är det absolut deras eget val. Just nu sitt jag sysslolös på så sätt att telefonsamtal som skulle komma in, inte kommer in. Det känns inte kul. Skratten och glädjen finns inte här, men det kanske man inte ska skriva? Vädrets makter har också varit på ett sämre humör idag, och nu sa min bekymrade granne att det skulle bli bättre några dagar inann det är sdags att få skitväder till...helgen. Och jag som bara retar människor...inte vädergudarna. Kunde inte jag få solsken, 25-30 grader varmt och trevligt sällskap en tid?

Lev väl!
Av Zkrivaren - 23 juni 2008 19:16

Skitdag, sedan skulle jag inte behöva skriva mer, men då skulle säkert någon ta anstöt. Regn, sol och halv storm på tvären 'är dagens väder i sammandrag. Även Tor finns med i bakgrunden och jag är uppmärksam, om och när, han börjar att tala. Vill ju inte reta vädergudarna, räcker med människorna.

Av Zkrivaren - 23 juni 2008 12:30

En man sitter på ett tåg, mittemot en tjej som har en kort minikjol. Plötsligt ser han att hon inte har några trosor på sig.

-Tittar du på min mus? frågar hon.

- Förlåt, säger mannen.

- Det gör inget, jag är stolt över min mus. Titta här, den kan ge dig en slängkyss.

Tjejen tar upp sin kjol och han stirrar storögt när hennes mus ger honom en slängkyss åt honom.

- Den kan vinka också, titta här bara, säger hon.

Mannens ögon håller på att trilla ut när han ser musen vinka åt honom.

- Varför kommer du inte hit och sätter dig bredvid mig, säger tjejen. Mannen reser sig och flytter sig till hennes sida.

- Vill du sticka upp några fingrar där? frågar hon.

- Skämtar du, utbrister han, menar du att den kan busvissla också?

Av Zkrivaren - 23 juni 2008 01:57

Måndagen är bara två timmar gammalt och jag har precis kommit igång med att skriva igen. Efter korrekturläsning var det så dags att delvis skriva om boken, eftersom slutet förändrats på ett sätt som skulle vilseleda läsaren. Några nya kapitel blir det också, varav ett kom till nu i natt.


Adolf och Alice har namnsdag. Grattis!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards