Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Zkrivaren - 13 juni 2008 23:50

Vi går mot midsommar, ingen kul del för bl a mig, men även för att sedan kommer mörkret allt snabbare och snart är julen här...igen.

Själv har jag försökt njuta av vädret idag, mycket utomhus och inget regn. Jag fick nog igår...för en vecka...över mig.


Lev väl! 

Av Zkrivaren - 13 juni 2008 11:36

De två unga killarnas semester var nästan slut och de hade skaffat sig en mycket vacker solbränna över hela kroppen, utom på ett mycket väsentligt ställe av deras anatomi. Självklart ville de ha en fin solbränna även på de privata delarna och de tänkte ut en plan. De skulle begrava sig själva och bara lämna manlighetssymbolen exponerad och ett litet lufthål så klart.
De valde ut ett fint ställe på stranden och begravde sig, men bara ett par minuter senare kom ett äldre par gående och kunde inte undgå att se dessa exemplar av ung manlighet. De blev naturligtvis chockade, speciellt hustrun som böjt sig ner för att inspektera närmare. Hon reste sig upp, vände sig till sin man och gnällde:
- Jag står knappt ut med att tänka på det.
- Vilket då? undrade maken.
- Jo, att tänka på att jag har varit gift med dig i alla dessa år och så växer det sådana här fina vilt här ute.

Av Zkrivaren - 13 juni 2008 10:25

Fredag igen och humöret i källaren, kunde vara bättre, men till allt finns en orsak som jag inte nämner här. Jag vet att grundorsaken till detta finns här!


Idag har Aina och Aino namnsdag. Grattis! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards