Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Zkrivaren - 7 maj 2008 14:24

Mellan många olika uppgifter blev det mat för hund och människa, och för hundens del blev det att hugga in. För människans del innebar det...matlagning. Men vad gör man inte för sitt besök.

Under matens intagande kom några minnen upp i mitt huvud. Vilka jag berättadee.För i februari hade jag en dejt här, vi åt o drack och hade det trevligt i soffan, det trevliga övergick till ännu trevligare och intimt slag. Dagen efter tyckte hon att soffan skulle kallas kärlekssoffan. Tyvärr blev det inget mer än vänner mellan oss.

Några veckor senare hade jag en annan dam på besök i ett helt annat ärende. Vi tog en fika
ivardagsrummet och när det var klart gick hon ut med kopparna till köket, vilket jag tackade för. När hon kom in igen och satte sig, kom hon lite fel och reste sig upp, sköt in baken mot soffryggen, och satte sig tungt. Fjong så flög en fjäder upp i soffan och hittade rätt in i...favoritutrymmet.

Oh.... skrek hon till och fick en min som inte går att beskriva, kanske njöt hon eftersom hon inte haft en karl på 2 år? Numer kallas möbeln för "Pilska soffan" och säljes för 6.666 riksdaler, klar att användas...till det mesta.
Av Zkrivaren - 7 maj 2008 12:24

Det var en stor bred kille som hade tatuerat en Tv på bröstet. Han var ute på krogen och träffade en kvinna. De gjorde sällskap hem till honom. När de hade klätt av sig, frågade hon:
- Varför har du tatuerat en tv på bröstet? Och det var en väldigt liten antenn du har. Då svarade han:
- Vänta bara tills det blir Aktuellt.

Av Zkrivaren - 7 maj 2008 12:11

Tiden är lugn.

Tiden är alltid igång.

Tiden, är alltid den som går för fort.

Tiden, har vi alltid brist på.

Tiden kan vi inte stanna...om vi inte tar ur batteriet.

Jag behöver mer tid...hinner inte med just nu. Väntar på nedre halvan av kroppen skall komma ifatt.



Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards