Direktlänk till inlägg 10 april 2007

Det var ingen dröm

Av Zkrivaren - 10 april 2007 22:45

Jag var ju snabb att byta modell så att säga, måste väl byta till en mer erfaren, men så snabbt som det höllt på att gå...  Ja, just det, från början var det.

Efter nära ett år fungerade det inte länge med flickvän/särbo nummer ett och jag åkte hem, trots allt på ett ganska gott humör och fick till en flört redan på hemvägen, utan att det blev så mycket mer av det.

En vecka senare blev det mer istället och jag skulle redan efter några dagars vetskap om denna nya "flamma" övernatta i hennnes stora härliga dubbelsäng. När kvällen kom gick vi in i badrummet och "tvättade" tänderna innan vi tog oss till sovrummet, åminstone gjorde jag det. Av med kläderna och så vik ihop dem för en gångs skull. Och i säng.

Knappt var jag under täcket förrän hon kom i nattlinne som dolde mer än det visade, tyvärr. Vi låg och snackade ett tag innan jag upptäckte att jag pratade för sovande öron. Så jag vände mig om, ofint nog med ryggen mot henne, och somnade i den sköna dubbelsängen.

Lite senare, runt två, vaknade jag av att jag låg på rygg. Ovanpå min nedre region satt tjejen och hade det väldigt skönt på min bekostnad. Och jag kunde inte klaga förrän jag vaknade ordentligt. Hon satt och hade sex med mig i sömnen!!! Nu blev jag orolig. Försiktigt fick jag av henne och lyckades få henne till sin sida av sängen och bädda ner henne.

Nu var det väldigt stora problem att somna, jag hade fått stående problem så att säga. I väntan på lugnande besked vänder sig "bruttan" om och drar med sig täcket. Försiktigt drar jag tillbaka det och hon följer välvilligt med och blir liggande på rygg, fortfarande under täcket.

Jag vänder mig åter om med ryggen mot henne och sekunden efteråt åker täcket av igen. Ånyo hade hon vänt sig om. Åter igen tar jag tillbaka täcket, och inte så snällt heller, för nu blev hon delvis utan. Jag lyckades somna och på morgonen efter var hon uppe före mig. Tacka för det efter nattens händelser.

Jag frågade om hon hade sovit gott och det hade hon, som en "stock", uttryckte hon det. Jag undrade om hon känt den också, men ett nekande svar från ett levande frågetecken, fick mig att berätta om nattens ljuvliga verkighet.

Innan dess har jag aldrig sett en tjej skämmas så mycket som då, men vi kunde båda se det humoristiska i det, dessutom var jag själv sömngångare, men det kommer i en annan blogg inom en nära framtid.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zkrivaren - 11 februari 2013 12:40

Hästkött i lasagne, en katastrof och stor nyhet, alla anklagar alla i spåren av hästkött som kanske funnits länge i lasagne, istället för nötkött som ska vara i densamma. Vad ingen talar om är den otroliga leveranskedja från slakt till frysen i ...

Av Zkrivaren - 5 februari 2013 23:24

I Lidköping kan många hålla sig för skratt, men vad skall de göra? Jo, slå en signal för att slå en drill, den senaste (vansinniga) tekniska utvecklingen i mobiltelefonens historia är ett faktum. Står du och väntar på buss eller tåg och blir n...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 20:52

Jordbruksverket tycker att vi äter för mycket kött i Sverige, det är inte bra för miljön, anser de. Därför föreslår Jordbruksverket att en skatt ska läggas på köttet, för att få oss medborgare att äta mindre kött. När tar dessa dumma dörslag slut...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 14:33

Åter är den hatade TV-licensen, numer TV-avgift, blivit aktuell. (Uppdaterat) Nu ska alla som har en dator, surfplatta eller mobil (smartphone) betala avgift. Att INTE inneha TV räcker alltså inte för att komma undan en onödig avgift om tusentals k...

Av Zkrivaren - 11 januari 2013 21:42

Hackare utnyttjar säkerhetsbrist – så skyddar du dig Säkerhetsexperter varnar för användning av datorprogrammet Java. En allvarlig säkerhetsbrist har upptäckts och datoranvändare uppmanas att stänga av funktionen. Så löd inledningen i arti...

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards