Alla inlägg den 11 april 2007

Av Zkrivaren - 11 april 2007 09:51

ag var sjuk och fick antibiotika och blev så trött att jag bara sov och sov och sov. Och denna helg bliv pinsamt ihågkommen.

På lördagen vaknade jag vid nio, men var i säng en timme senare igen, trött. Jag somnade och vaknade först klockan tre på eftermiddagen av att jag måste gå och lätta på trycket. Men ve o fasa, någon hade varit före och inte spolat ner korven modell större. Klar konkurrens till vad jag får ur mig, tänkte jag när jag gick och frågade vem i...?

Av tre vuxna personer fick jag samma svar, den skyldige till denna stora fina avföring, som inte spolats ner, var jag! Någon timme innan hade jag gått upp och satt mig och tryckt ut denna skapelse. Mina föräldrar hade reagerat för de såg att jag gick i sömnen. Således är det lätt att hitta till muggen när magen trycker på, åtminstone denna gång.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards