Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Zkrivaren - 16 februari 2008 23:54

Nu är lördagen strax slut, söndagen kommer inblåsandes i mörkret utan för  mina fönster.

Det skallrar i dem när vinden träffar rutorna och kylan tränger in.

Blott nollgradigt är det ute.

Jag sitter inne i bostaden, lättklädd.

Godnatt.


Lev väl! 

Av Zkrivaren - 16 februari 2008 22:32

Visst är det kul med djur, men hur kul är det på en skala när hunden gått i löp?

En 10:a, så klart, när hon lockar till sig hanhundar med fin matte! 

Av Zkrivaren - 16 februari 2008 21:56

Så var ännu en meelodifestivalsdel klar, och inte oväntat klarade sig Sanna Nielsen sig vidare direkt, vilket också Carola hade gjort utan Andreas Jonsson.


Annars har det varit full fart i telefonen och datorn idag. Kul, fast jobbigt. Ett väsen drog förbi här och förvarnade om en ny text ur en spökskrivares hand. Vi får se vad det blir.

Av Zkrivaren - 16 februari 2008 16:41

Det var en gång två kompisar - en blondin och en brunnett. De två tjejerna var hemma i brunettens lägenhet och skulle hjälpas åt att städa inför kvällens stora fest. Efter ett tag finner blondinen en använd kondom under sängen. Blondinen utbrister:
- Åh vad är det här?
Brunnetten:
- Men har du aldrig haft sex förut?
Blondinen:
- Jo, men aldrig så hårt så att skinnet ramlat av.

Av Zkrivaren - 16 februari 2008 11:03

Eller förmiddag rättare sagt. Jag har trasslat mig ur sängkläderna och fått på mig vanliga kläder efter en trivsam natt i sängen. Undrar om inte fru Blund var här?

Några tjugo minusgrader blev det inte här, kylan kom bara halvvägs, som jag och vissa andra, ingen nämnd ingen glömd. Och det är fortfarande några minusgrader ute innan det sakt går mot rätt håll igen.


Idag har Julia och Julius namnsdag. Grattis! 

Av Zkrivaren - 16 februari 2008 02:05

... skall jag nu lägga mig i sängen och sova.


Lev väl! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards