Alla inlägg den 25 september 2008

Av Zkrivaren - 25 september 2008 20:48

Vädrets makter är starkare än man tror. Idag har det varit toppenväder och damerna svärmar mer eller mindre lättklädda ute, så jag får träffa husväggar, pelare, cyklar, bilar och annat...hårdhänt.

Men det tar jag i det här vädret och alla damer och deras leenden. Fast på ICA idag var det slutsålt på leenden. Mer allvarligt än på länge, samtidigt smiter priset på "min" mjukost upp med 1 kr. Kanske jag skall byta affär?


Nåja, här hemma vaktade katterna portarna på ett avskräckande sätt. De låg eller satt vid ingången, spände upp sig och stirrade ilsket på varandra och allt som kom inom synhåll. Och så bor de i var sin port och har samma matleverantör, bestående av en djurvän som ger katterna mat så det är tacksamt för katterna.


Lev väl!

Av Zkrivaren - 25 september 2008 11:52

Jag vaknade med smärtor och hammarslag i morse. En nerv har hamnat i kläm och det känns, men jag kan göra nåt åt det. Värre är det med hammarslagen som kommer i ojämn takt. Det är en lya som renoveras. Undrar vad föregående hyresgäst gjorde i den?


Idag väntar storstädning också, typiskt för mig, den skulle ha gjorts i måndags, men då ryktes jag på annat och nu är det alltså dags, med smärtor och trötthet. Men vädret är gott och ut ska jag....många gånger.

Av Zkrivaren - 25 september 2008 01:49

En dag med soligt kallt väder är slut, en annan, torsdag, har börjat. Min onsdag blev osedvanligt jobbigt tråkig med att få igång hemsidan efter serverbytet, men sakta går det åt rätt håll.


En längre promenad blev det i det härliga vädret innan jag tog mig till datorn igen. Kvällen har varit på msn och chattat. Det var länge sedan och mycket har hänt.


Nu skriker sängen, så jag lämnar datorn.


Lev väl!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards