Alla inlägg den 5 juni 2007

Av Zkrivaren - 5 juni 2007 13:38

Så äntligen tog jag mig i skinnet och släpade mig fram till badrummet och stoppet i handfatet. Alla verktyg, skurhink och hund var på plats. Och inte minst jag själv.

Jag öppnade först det ena röret och ut kom ingenting. Öppnade nästa rör och ut kom ingenting. Öppnade på ett tredje ställe då kom lite vatten. In med rensningsverktyget i det mörka hålet och dra runt lite och ut kom:

Hår, hår, hår, hår, hår, hår, hår, hår, hår, hår,...osv. Således kunde jag summera att 95 procent var hår från x:et och resten var från mig, tandkräm tror jag det var.

Nu fungerar handfatet utan några som helst problem, så länge x:et inte kommer och täpper till det. Samma sak gäller för badkaret.

Av Zkrivaren - 5 juni 2007 12:39

På min väg hem skulle jag svänga in och handla lite hundmat. På vägen fram till affären måste jag passera en ganska trång gångbana med husvägg på ena sidan och hög stenkant med buskar på den andra sidan. Just på den andra sidan när det är som smalast tränger sig en dam förbi och hennes vänstra hand med en stor pluska hamnade i min högra hand. Så nära var det att jag blivit med pengar.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards