Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Zkrivaren - 20 februari 2009 22:49

Som skotte med kilt ska man sitta rätt när det är bart...under.


//Zkrivaren som föredrar byxor

Av Zkrivaren - 20 februari 2009 22:10

Vissa gör vad som helst för reklam av bilden att döma.  //ZKrivaren

Av Zkrivaren - 20 februari 2009 19:46

Det blir lättklätt i melodifestivalen uppger expressen idag.

http://www.expressen.se/noje/melodifestivalen/1.1473385/velvets-kladchock-upptrader-i-trosor


Velvet uppträder i trosor som lämnar lite kvar till fantasin, men det drar nog tittare som senare har många åsikter, inte om låten, utan klädesvalet.


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 20 februari 2009 16:25

Tänk vad allt kan hända. Från att vakna orolig och konstig i snoppen kropppen, till att göra illa ryggen och gå ut och bli på glatt humör.

Ryggen är som den är, och mer är det inte om detta. Massor av det jag skulle göra gjordes och jag kom till och med ut, tror det berodde på att jag fick en spark med mejl!


Kom fram till ICA efter att ha stått och pratat med folk, var ju social i det soliga vädret. Inne i ICA var det fullt med folk, mest "bondlurkar". Och en och annan dam, och så jag.

Lite frukt och grönt samt mjölk i korgen innan jag kom fram till kassan, där det gick undan idag. Något fattigare kom jag ut och träffade grannen, som också handlat. Vi hade sällskap hem och såg hur molnen plötsligt attackerade solen och temperaturens plusgrader blev påtagligt kyligare.


Nu skall jag bara mysa med zkriverskor, besökande damer mig själv, mina loppor och datorn.


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 20 februari 2009 11:41

En självsäker man kommer in på en bar och sätter sig bredvid en väldigt attraktiv kvinna. Han slänger en snabb blick på henne, och sen tittar han på sin klocka en liten stund.
Kvinnan ser detta och frågar:
- Är din träff försenad?
- Nej, svarar han, jag har precis köpt denna superklocka och jag bara testade den.
Kvinnan blev intresserad och frågade:
- Superklocka? Vad är det för speciellt med den?
- Med hjälp av alfavågor så kan den kommunicera med mig på telepatisk väg, förklarar mannen.
- Vad sa den nu då?
- Den sa att du inte har några underkläder på dig.
- Kvinnan skrattar och svarar:
- Då måste den vara sönder, för jag har
visst underkläder på mig!
- Jo, men den går en timme för fort.

Av Zkrivaren - 20 februari 2009 11:13

Äntligen är det fredag! Andra, främst skolungdomar säger: Å nej.

Sportlovet är ju över snart, skolan om några dagar. Jobbigt för vissa kul för andra.


Själv ser jag fram mot helgen av någon anledning, en sådan där känsla bara. Får väl springa efter damerna, de som inte försvunnit ännu.


//Zkrivaren

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards