Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Zkrivaren - 18 januari 2009 23:36

Skam den som ger sig, efter timmar av arbete, gnisslande tänder och ord som inte lämpar sig i en blogg eller kvinnas öron, lyckades jag få igång sidan, som jag nämnde igår.
Men inte kom jag i säng tidigt. Det går inte om man träffar en riktig vän  på msn! Vilket jag nämnde tidigare.


Men fast vid datorn blev jag ändå från det jag steg upp tills för en stund sedan. Mycket som var i oordning, precis som jag känner mig. Tilltufsad på ett vänligt sätt av en zkriverska, påpassad av besökande läsare och av John Blund.


Så nu jädrar kommer jag snart i säng. 

Godnatt besökare!


Lev väl!


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 18 januari 2009 17:16


Ännu närmare... bara en massa luddiludd... och sedan är det tomt och innehållslöst... Det var den blondas presentation av sig och sin huvudskalp... Sköt om er...

Av Zkrivaren - 18 januari 2009 15:56

Har varit iväg och köpt blommor... eller snarare skulle göra till en som kommer hem efter 6 veckors bortgång. Av någon anledning slutar det alltid med något som liknar mig, något som får personen att känna igen på gott... och mest ont.

Att vara romantisk är inte min grej hur mycket jag än försöker och förväntar mig inte andra är det heller, har väl med ett och annat att göra... vad ska jag inte gå in på.

 Vi hade pratat om ett rött paket så jag försökte komma på nåt... nu blev det dock inget sådant utan mer nåt med ”blonda” taggar, det var som att se sin spegelbild... ok, något rött blev det nerstoppat bredvid, den hade också taggar.

Detta blev det, den heter ”echinocactus grusonii”... skulle kunna döpa om den, men det låter jag bli. Ni måte hålla med om att jag är snäll...:-)

Ha en fortsatt bra dag och ta hand om er. // Zimpelz

Av Zkrivaren - 18 januari 2009 12:06

Nu tror jag någon blivit grinig för hon inte fick en flaska, för den tog ju jag med mig. Du får allt ta och komma hit om du vill ha den.

Låta mig ligga här ensam och försöka sova. Hmmm...kvinnor är...kvinnor, och inte fan vill man vara utan dem heller. :-)


Fast kameran i taket ska bort. Jag tror någon dam har placerat den där och den tycks inte fungera, för då hade hon vetat om att jag varit på msn i flera timmar, väntandes.


Natten blev kort, kanske berodde det på att jag lade mig ovanligt...tidigt?

Kl 01:30  och somnade som en stock direkt. Drömde konstiga, men ljuvliga drömmar, och vaknade kl 07 igen, pigg som en bakfull suput efteratt ha druckit mer än man tål.

Jag snubblade på fläkten, som skulle ha skrotats för länge sedan. Svor en ramsa utan rim, slog i tån, på väg mot toaletten, där jag fick ta fram...batongen och lätta på trycket....rejält. När jag blivit 2 liter lättare, fast vågen inte registrerade det...skitvåg, så snubblade jag lika trött tillbaka till sängen, den var ju tom upptäckte jag. Så jag lade mig och vred på mig, något en zkriverska inte gillade. Men för katten, måste jag skrika så du kommer också?


Sköt om dig, och de unga nu, o skriv på!

Alla besökare skall också sköta sig, speciellt damerna, man vet ju inte när jag är på väg. ;-)


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 18 januari 2009 11:48

Är det hos vissa och här ligger nån och gottar sig länge, länge medans andra fått vara i full gång. Willy vaknade kl 7 men hade förstånd på att somna om... han visst väl att mamman inte var i rätta tagen efter nattsuddet och att det var mormor som hade vaket. När sedan klockan blev 8.15 fick jag gå in och pötta på den lille så han fick sin flaska... mormor fick ingen.

Sedan har det varit fullt upp tills ett lik behagade sig komma upp. Nu ligger han och sover igen och man fick tid att komma ur den ”lilla rutiga” och trängt i sig i jeansen... pust, skulle behöva...


Vad dagen kommer bjuda på... ja säg det, men inte blir det svettigt inte... Kan det vara så att någon ansvarig kommer ur sin säng så han slipper jobba 200%... eller?

Ni som såg körslaget såg väl att ”korpehöla” gick vidare, min hemstad. Får börja hålla tummar kanske, eller så ska jag låta bli... inget brukar bli bra av det.

Nu får ni ha en bra dag och ta väl hand om söndagen... Jag ska göra så gott jag kan...// Zimpelz

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards