Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Zkrivaren - 11 januari 2009 23:06

Ojojoj...vad har jag nu gjort som får offentlig varning i bloggen?

Jag har ju inte tafsat på andra kvinnor så...mycket.

De är inte så...objudande.

Hon i norr är bara väldigt...trevlig.

Och det är jag med.  Jag lät ju henne åka, fast det skulle bli svårare att upprätthålla bloggen. Hur i helsike ska jag göra för att tillfredställa henne?

En sak är säker, man har det inte tråkigt med en zkriverska i närheten.


Lev väl!


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 11 januari 2009 21:19

Ja då är det dags för hemfärd imorgon... nödlandar i Oslo en natt för att beträda svensk mark på tisdag igen. Då ha jag ett och annat att säga en kollega som censurerar visst matrial... och sen troligen kommer skylla på datahaveri, hmm. Den är väldig låg...


Ha det bra därute och ta hand om era nära och kära...Det har jag gjort en hel vecka och det blir lite till... pust(bare tull)...:-)


Av Zkrivaren - 11 januari 2009 20:09

Idag har jag fått det bekräftat, det finns någon som ser mig, någon person som är trevlig o rar o övervakande. ;-)

Så nu får jag passa mig så jag inte får nåt...opassande.

Då kanske straffet blir...trevligt?


Således ska jag skriva vidare om dagens obefintliga äventyr, eftersom min dator och jag inte riktigt är sams och en ny omgång skall vi ta ikväll eller imorgon, fast jag funderar på att ringa..någon då. Hmmmm.

Jag måste återställa och säkerhetskopiera, sedan ska jag också bränna...hemma. Men säg inget till myndigheterna, de förstår sig inte på det här med att bränna hemma...dvd-skivor för säkerhetens skull alltså.


Nu skall msn få sitt, om inte jag får mitt.


//Zkrivaren, som hälsar till Rufus o Rex

Av Zkrivaren - 11 januari 2009 17:50

Förmiddagen gick åt till att fixa datorn efter kraschen igår. Jag hann köra några timmar innan datorn ville bli underhållen igen. Inte med sång o ch musik utan lite tekniska saker.

Så nu blev det ytterligare timmar i nedstängt läge.


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 11 januari 2009 11:13

Lagom till jag skulle stänga av datorn igår kväll, slutade ett program att fungera. Det kändes inte bra och jag påbörjade felsök och åtgärd, men fick avsluta på grund av trötthet.


Nu på förmiddagen när jag öppnade upp datorn hade jag en ny startbild, den som var när jag köpte datorn! 

Var fanns alla program jag installerat, var fanns alla mina foton?

Hade allt raderats? 

Många frågor, få svar. Efter lite letande hittade jag alla program, bilder osv. De var kvar. Men hur kommer jag ut på nätet?

Efter lite mer klurande kom jag ut, kopplade ånyo ner, innan jag tittade till gårdagens jobb. Då visade det sig att en liten del av det jag jobbat med låg kvar. Jag tog därför bort densamma.


Och attan vad det hände saker, plötslig var det min gamla vanliga bild igen, alla programmen på skrivbordet, men det fanns en sak som var förändrad. Datorn är mycket snabbare nu!

Än är inte und'rets tid över.


//Zkrivaren, glad idag.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards