Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Zkrivaren - 6 januari 2009 20:45

Det är sista helgdagen idag. Vad gjorde du då?

Själv tog jag det som en vardag, struntar i dessa helger numer.

En lång lång promenad i ensamhet, funderingar och ledsamhet har avverkats och jag känner mig ändå inte glad.


Min resande zkriverska, har inte hörts av och jag undrar vad som har hänt. Inget alls har hörts och hon sa hon skulle höra av sig. Kvinnor är ljuva varelser, men när de försvinner är det svårt att inte oroa sig eller fundera.


Jag lägger mig och funderar, hörs imorgon!



Lev väl!


//Zacke

Av Zkrivaren - 6 januari 2009 16:01

“Jag litar på alla människor, men inte på djävulen I dem”, är ett citat från filmen “The Italian job”

Detta stämmer väl med verkligheten. Jag är själv som person, något av en öppen bok, och får lida för det ibland. Jag litar på foolk, när känslan säger mig det. Tyvärr stämmer det inte alltid.
Idag blev jag sårad igen. Teknikens under är bra, då slipper man säga det själv, något som jag respekterar.

Därför kom dagens promenad att bli en ledsen promenad. Bekanta till mig som jag mötte såg det och undvek mig, väl medvetna att de kunde just då inte göra mycket.
Frågan som nu uppstår är om jag skall stänga mig inne och aldrig släppa in någon, för min egen skull?


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 6 januari 2009 14:42

- Vet du varför kvinnor föredrar jägare före andra män?
- Nä..?
- De kryper långt in i busken, skjuter minst 2 skott, och smakar mer än gärna på bytet.

Av Zkrivaren - 6 januari 2009 10:23

Gårdagen blev en intressant dag, åtminstone avslutningen.

Ett telefonsamtal med en förfrågan om jag ville gå ut och jaga, och förinta. Jag kunde inte motstå, det behövs alltid träning att ta ihjäl viru, trojaner  ochliknande i en dator.

Men den här var rejält smittad sedan flera år, och jobbet tog halva natten, och är ännu inte klart. Så nattbloggen blev inte skriven...förrän nu.


Temperaturen ute är behagliga -3,7 med löfte om plusgrader. JAg kommer säker att våga mig ut idag, kanske titta extra på kvinnfolket, hormonstinn och klar.


//Zkrivaren

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards