Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Zimpelz Zkriver för första gång...

Av Zkrivaren - 30 november 2008 21:16

Mitt första blogginlägg någonsin 20080304... Trodde jag...

Nu ska man väl egentligen sitta här och tråka ut er med en presentation... men det ska ni slippa och jag lika så. Fanns det nåt värre när man skulle ställa sig upp inför alla och tala om vem man var/är, hu hemska tanke. De som läser kommer nog underfund med mig ändå... Lätt att ”tappa” tråden har jag och, dumma mig ibland funkar bra för mig och jag hoppas det gör det för er också. Ska väl säga jag är en skytt med vad de innebär, ni som inte vet beordrar jag läsa på... finns många böcker eller sidor på nätet som kan ge er den förklaringen, den får jag se om ni kommer tebax.

Jag kan... bli långdragen... det beror på att jag har en halv man inbyggd, är ett maskulint tecken. Jag är mao en 2in1, då i flera bemärkelser. Ni sak veta hur många gånger jag ”skär” sig, som med att göra majonnäs... jag separerar.

Mitt första möte med att sitta och skriva i en blogg var inte lätt, det jag trodde blev mitt första inlägg... blev min presentation visade sig. Har fått leva med den sen dess... Även om valet varit mitt om jag vill ändra, men den säger väl lite hur jag kan vara mellan varvet, gillar att överskrida gränsen för att se när och om jag åker ut. Nu får vi se hur det går här inne, dit jag blivit medtjatad av Zkrivaren. Han har tydligen lärt sig att... skam den som ger sig.

Jag kommer skriva en del om barnen och de sjuka... ni kommer snart på att jag ääär tjatig, därav anledning att min zvärson och övriga undersåtar, de kallar mig tjötkärring, tänk att han vågar, hmm. I vilket fall så brukar jag inte ge mig då ämnen är viktiga för mig och då jag vill få andra sprida vidare. När jag ger upp... då försvinner jag ett tag för att samla ny energi, var... det vet jag inte, den bara infinner sig till slut. Ingen kommer märka detta då det finns flera skrivare här inne, förhoppningsvis lite roligare då!!!

Nedan kommer mitt första skriv någonsin i mitt x-antal års historia... kan säga att efter så undra jag vad jag gjorde där... verkade helt plötsligt väldigt tråkigt, jag har svårt hålla mig innanför stängslet (lagar och regler). Har varit kvar trots det även om jag varit borta några dagar, ibland för att ge mig tid och en gång för att jag bröt mot en ”liten” regel och blev avstängd... :-)

 

"Undrar, hmm... Vad man ska skriva om,

det får inte vara ärekränkande, sexuella (antar det gäller eggande också), inte hotande anspelningar, kan ju inte gälla animeringar och skämtbilder, hmm

Får inte ge och ta adresser, inga telenummer eller msn- adresser...

Får heller inte uppmana/ge andra uppgifter som inte betalat för sig... nja, kan ju verka vettigt så slapp de sitta där och skicka flörtar i tid och otid, men det är ok att hålla kvar medlemmar eller få några att komma hit som betalande ...

Undrar... Vad ska man då skriva för att en karl ska nappa, det är ju det de flesta är intresserade av...

Nä, lägger ner detta lika fort som jag kom på att skriva... ingen kommer vara intresserad av vad jag gör på mina dagar... skulle vara nätterna då..."

Ja, detta blev min väl genomtänkta presentation... vill ni veta hur det gått för mig??? För att inte bli "långrandig" slutar jag nu...:-))

Nu förstår jag det är samma här, så man får se hur det går... 

På återseende... Zkrivet av ZZ

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zkrivaren - 11 februari 2013 12:40

Hästkött i lasagne, en katastrof och stor nyhet, alla anklagar alla i spåren av hästkött som kanske funnits länge i lasagne, istället för nötkött som ska vara i densamma. Vad ingen talar om är den otroliga leveranskedja från slakt till frysen i ...

Av Zkrivaren - 5 februari 2013 23:24

I Lidköping kan många hålla sig för skratt, men vad skall de göra? Jo, slå en signal för att slå en drill, den senaste (vansinniga) tekniska utvecklingen i mobiltelefonens historia är ett faktum. Står du och väntar på buss eller tåg och blir n...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 20:52

Jordbruksverket tycker att vi äter för mycket kött i Sverige, det är inte bra för miljön, anser de. Därför föreslår Jordbruksverket att en skatt ska läggas på köttet, för att få oss medborgare att äta mindre kött. När tar dessa dumma dörslag slut...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 14:33

Åter är den hatade TV-licensen, numer TV-avgift, blivit aktuell. (Uppdaterat) Nu ska alla som har en dator, surfplatta eller mobil (smartphone) betala avgift. Att INTE inneha TV räcker alltså inte för att komma undan en onödig avgift om tusentals k...

Av Zkrivaren - 11 januari 2013 21:42

Hackare utnyttjar säkerhetsbrist – så skyddar du dig Säkerhetsexperter varnar för användning av datorprogrammet Java. En allvarlig säkerhetsbrist har upptäckts och datoranvändare uppmanas att stänga av funktionen. Så löd inledningen i arti...

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards