Alla inlägg den 29 september 2008

Av Zkrivaren - 29 september 2008 22:06

Veckan inleddes oroligt för en person som haft det jobbigt i helgen, men som idag meddelade att allt var lungt.

Andra "vänner" lyser med sin frånvaro, en del saknar jag, särskilt kommentarerna, replikerna och svaren, som kan vara allt annat än tråkiga.


Dagens ICA-besök, det första sedan i torsdags, inleddes med en krock! Jag styrde som vanigt stegen, som jag alltid gjort samtidigt som jag tittade på de nya frysarna som kommer. Och pang. De hade flyttat på bananpalmen med alla bananerna. Nu fanns det en stor banan, ovanligt välfylld, ibland de smala goda. Något jag sa till Johan vid en kort pratstund. Och en sak är säker snart går jag inte till min gamla ICA längre. Jag går till min nya fina ICA! För snyggt blir det, kommunens stolthet inom kort.


Hur svårt är det att parkera en VW Polo? För en kvinna var det fruktansvärt svårt, rutan var för stor helt enkelt, så hon tog det säkra för det osäkra och ställde sig på två rutor.


Själv ställer jag mig inte i sängen, det får annat göra, jag skall försöka sova några timmar, innan borren väcker mig för femte dygnet, tidigt tidigt.


Lev väl!

Av Zkrivaren - 29 september 2008 10:49

Ny arbetsvecka. Inte så kul alla gånger för alla, så jag bjuder på en lite rolig historia...ok två stycken.


- Vet du vad pungen är fylld av, som kvinnor inte vill ha i ansiktet?

- Nääää.

- Rynkor!


****


Läkaren fick ett telefonsamtal av en oroligt nervös far:

- Snälla doktorn, ni måste komma omgående. Min sexåriga son har svalt en kondom.

- Var lugn, jag kommer omgående, svarade läkaren.


Innan läkaren hinner åka iväg ringer fadern igen och säger:

- Doktorn behöver inte komma. Jag hittade en annan kondom.


Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards