Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Zkrivaren - 29 juli 2008 19:06

Idag passade jag på att cykla i molnigt väder till den stora secondhandbutiken, för att se om det fanns lerkrukor (innekrukor). Och krukor fanns det, ca 300 ytterkrukor! Varför är det plötsligt så svårt att få tag i vanliga innerkrukor av plast och lera? I besvikelsens namn köpte jag mig tre skjortor och två par byxor för 50 spänn.


Cyklade hem och provade allt, innan jag nöjd satte in det i garderoben, och tog mig till tvättstugan för tid imorgon klockan 12. Sedan ner till ICA och köpa lite mat för veckan. Tog med mig pantflaskor och glömde som vanligt lämna kvittot. Det slår aldrig fel. Hemma igen, lastade jag in allt i kyl och frys innan jag tog mig till databutiken och köpte två dvd-skivor. Måste bränna lite hemma. Sedan till konsum för att kolla efter cykelpump. Det var tj.

Av Zkrivaren - 29 juli 2008 10:27

En furir fick plötsligt se en grupp soldater marschera över en bro med ens strid älv under.
- Hallå där! skrek han med sina lungors fulla kraft. Ni kan inte gå över den där bron, den antas vara sprängd av fienden!
- Det gör ingenting, svarade den soldat som ledde truppen, vi antas ta oss över simmande!

Av Zkrivaren - 29 juli 2008 10:06

Efter en fruktansvärt kvav natt i vars luft det var oerhört svårt att sova, är det mulet och svalare ute, men stillastående luft alltjämt. Själv är jag så trött att jag kan zzzzz nästan somna här vid tangentbordet.

Och jag som  skall göra allt jag inte hannmed igår.blir inte kul idag, när man är så här trött. Bara och sova gott bita ihop och sätta fart.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards