Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Zkrivaren - 20 juli 2008 20:39

Söndagen av idag är regnets dag, det har regnat så mycket att något vettigt att göra, än mindre skriva om, har inte uppnåtts. Regn, lite sol, mycket regn.


Nu lägger jag locket på, vaknar imorgon igen. 


Lev väl!

Av Zkrivaren - 20 juli 2008 12:12

Det var en gång två blondiner som satt på en sten ute i Skärhamn en natt. Då sa den ena:
- Undra vad det är längst till, månen eller Gävle?
Då sade den andra:
- Eh, seru till Gävle eller?

Av Zkrivaren - 20 juli 2008 11:55

Idag är det en sån där dag då ingenting skall fungera bra.

Okay, brudarna vågar som vanligt inget, men åska så in i helskotta, som i förlängningen ger massa problem. Inte hos mig utan hos Telia, som inte får fram en stabil signal osv. som i en värsta porrfilm, blir det på nätet.

Och maten brändes vid och telefonsamtal blir kaos.

Det är en sådan dag idag.

Av Zkrivaren - 20 juli 2008 09:58

Inte fan kom det en god tjej och tog hand om min grej, det blev tydligen hennes ställföreträdare Tor som kom, för inatt vaknade jag av ett jädrans åskväder. Tog mig väldigt mödosamt ur sängen och gick in i väggen, med näsan först. Typsiskt mig, trött som fan. Naturligtvis hittade jag inte dörrhandtaget på första försöket, bara fläkten som åkte i golvet. synd att grannen inte var hemma. Ut i hallen och dra ur kontakterna. Ja, det gamla vanliga alltså, likadant blir det i databutiken imorgon, då är kunderna som fick tillbaka datorerna, reparerade och fina, i fredags, tillbaka med samma datorer lika trasiga igen...av samma orsak.


Idag har Margareta och Greta namnsdag. Grattis damerna!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards