Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Zkrivaren - 2 juli 2008 17:17

När jag äntligen kunde, fick och vågade mig ut i det vackra vädret, med en orolig mage, så njöt jag av...allt. Hann ut och ta en 2 kilometer lång runda så kom jag till en kille som säljer frukt o grönt samt blommor. Förra året köpte jag kanonfina pelargoner av honom, så det blev tre till idag till dryga 16 kr st. Sedan fick jag gå hem tidigare än beräknat med dem, men med tanke på lättklädda glada damer så var det mer ett nöje än arbete.


Sedan ut igen, och då såg jag Henne. WOW! Ortens och kommunens snyggaste dam, som jag sprungit på ibland...nästan i alla fall, för helst håller jag om henne. Men nu är det så att hon bor i en av tätortens absolut flottaste villor med familjen. Suck.

Nåja, måste ju köpa rakblad så ner till ICA och missade ICA då jag blev sugen på en mjukglass från järnvägskiosken. Den ligger rätt nära stationen. Beställde en hård strut med mjuk glass, vilket gav mig en läcker stor glass för normalpris.


Efteeråt var det dags för ICA och inhandlandet gick bra. 

På väg hem mötte jag en dam med sällskap. Hon hade en tunn top och ingen bh, varför sikten blev god...så att säga.

Och jag tittade rejält...noga.

Så noga att jag trasslade in fötterna i...varann, men lyckades stå upp. Kan vi möjligen få behålla det här vädret resten av året? Tack!


Jag hann också träffa min hunds gamla kille och hans husse. Voffingen kommer ihåg mig, men saknar tjejen...mycket.  Vi kom att prata om det mesta, och kom fram till att vi kunde gå ut med den hunden på eftermiddagarna...precis som förr, fast en hund mindre. Det ser jag fram emot.

Av Zkrivaren - 2 juli 2008 12:43

Det var två män som var ute och körde på ett berg. En av de körde nedför och andra uppför, men det var en smal väg, så när de möttes behövde en av dem backa. Då sa den som körde uppför:
- Jag backar inte för en idiot!
- Men det gör jag!! sa den andra.

Av Zkrivaren - 2 juli 2008 10:19

Efter en halvdålig natt med magproblem, har magen stabiliserats och det tycks även vädret ha gjort. Människorna flyr tätorten och intar andra, mer behagliga, ställen. Jag för min del håller mig även idag, nära en toalett.


Idag har Rosa och Rosita namnsdag. Grattis!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards