Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Zkrivaren - 27 juni 2008 22:57

En lugn fredag blev inte lugn fredag. Tältresning och dito fällning med karateslagläckra  Sedan telefon och mejl, innan jag satt fast vid datorn några timmar, tittandes på damer foton, som sorteras och ska sorteras.

Och dagens glömska i motionens tecken blev det när folk tuta och heja och skrek överallt, någon är skyldig, och jag anar vem.... Nåja, trevliga hyss är roliga, så jag ger igen...snart. Men detta gjorde att när jag kom farandes in på ICA, hade jag glömt allt jag skulle ha...toalettpapper. Jag undrar hur glömsk får jag bli? Nu har jag ju memorerat och skrivit upp det...och glömmer det ändå. Tror det berodde på skönheten i kassan...suck.

Hem kom jag efter att ha träffat damer och herrar. De första var intressantast.

Nu ska jag dock klä mig lätt, vilket innebär kallingar med godsaker under. Och är någon dam smart så....


Lev väl!

Av Zkrivaren - 27 juni 2008 12:39

- Jag är väldigt noga med hygienen!
- Jaså.
- Jo, för om en kvinna vill ta den i mun, så måste hon först borsta tänderna, för jag vill absolut inte ha dålig andedräkt på den.

Av Zkrivaren - 27 juni 2008 10:35

Så är veckan på väg mot sitt slut, vardagarna alltså. Sommaren låter dröja på sig till förtret för många. Men vi börjar väl bli härdade nu med konstigt väder, i synnerhet sommartid. Så ta vara på dagen idag!


Idag har Selma och Fingal namnsdag. Grattis!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards