Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Zkrivaren - 26 juni 2008 23:58

Det är mycket på gång, i synnerhet efter ett trevligt telefonsamtal om PUK-koder, som av någon anledning kom att bli en kod till toaletten...undrar om det inte blev ett kodningsfel i förståndet mellan två personer. Kul hade vi, och har det.


Nu är det dock dags att lägga sig och...sova.


Lev väl!

Av Zkrivaren - 26 juni 2008 18:02

Efter regn och lita arbete vid datan, tog jag mig modet att ta mig ut, skulle till ICA, och tog naturligtvis på mig jackan som står pall för regn, för molnen fanns där. Och det kändes kyligt inne. När jag kom ut och hade gått en bit insåg jag misstaget, det var tropisk luftfiktighet dito värme. Men envis som jag var, tog jag mig till ICA, och glömde förstås toarullarna. Suck. Måste uppgradera minnet. Och i kassan satt HON!!! Söt som socker, läcker som.... Det får ni gissa er till. Och rätade ut ryggen...in med magen ut med behagen...och säkert funderade några på var jag skulle tälta, när jag lämnade affären.


På skolgården är det camping som råder, fri och gratis är orden man använder. Där hade en bil parkerat med en streamer i bakrutan med texten: "Håll avståndet - katt i bilen!" Säkert en djurvän, det är jag också, så jag föreslår följande till de kvinnliga förarna enligt nedan.

Av Zkrivaren - 26 juni 2008 10:44

Killen ber en bön:
- Hjälp oss med denna galna tjejen!
Tjejen:
- Vem kallar du galen? Det är ju inte jag som pratar svenska med Gud i alla fall!
Killen:
- Nehe? Vad ska jag prata för språk då?
Tjejen:
- Ängelska såklart!

Av Zkrivaren - 26 juni 2008 03:16

Timmarna går snabbt och det finns alltid (för) mycket att göra i dessa dagar, det märker inte minst jag.

Efter att ha skakat om i 4 timmar igår eftermiddag/kväll då grannen under inte visste att volymkontrollen kunde vridas ner och hållas där från början, har jag och två kvarter skakat runt. Nu ska jag ta igen allt. Samtidigt kom ett mejl från en FÖRE DETTA vän. Mejlet var så kallt att frosten låg kvar på det.


Idag har Rakel och Lea namnsdag. Grattis!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards