Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Zkrivaren - 7 juni 2008 20:48

En man som suttit 15 år i fängelse lyckas rymma. Han finner ett hus som han bryter sig in i. Han behöver pengar och vapen. Han finner ett ungt par i sängen. Han beordrar mannen att kliva upp och binder honom vid en stol. Medan han binder kvinnan böjer han sig framåt och kysser henne i nacken. Sedan går han ut på toaletten. När han är borta säger mannen till hustrun:
- Den här mannen är en förrymd fånge, se på hans kläder. Han har nog suttit länge i fängelse och inte sett en kvinna på länge. Jag såg att han kysste dig i nacken, om han vill ha sex så bara tillfredställ honom hur mycket han än gör dig illa. Han är nog farlig och om han blir arg kommer han att döda oss. Var stark älskling, jag älskar dig!
På detta svara hustrun:
- Han kysste mig inte i nacken, han viskade att han var bög och tyckte du var söt så han undrade om vi hade något vaselin i badrummet. Var stark älskling, jag älskar dig också.

Av Zkrivaren - 7 juni 2008 20:35

Idag kom jag ut tidigt på en tre kilometer lång promenad, en promenad med hinder, för när jag kommit en bit blev trycket hårt, hårdare än vad det var innan. Nöden har ingen lag. Jag tog sats över diket, gled på mossan över en stock och in i skogen. Halade fram damernas riddare och började.... Då visade de sig att jag inte alls var så ensam som jag trodde, jag överfölls av kvinns, alla lika ilskna och gav mig tjyvnyp. Bara för mig att med svarta armar skydda "slangen" och få in den krabaten, som längtade, och sedan fly dessa hundra, kanske tusentals mygg, som envist attackerade mig.


När jag kom hem ringde telefonen och samtalen avlöste varann, som avlöstes av mat och chatt på msn.


Sedan naturligtvis till ICA, pantade lite Pepsi, och fluktade in sköna damer, utan att få napp. Blir ju snart desperat:-)

Var är damerna, de som vill ha manligt sällskap? I KIna? Eller är ni så fega att ni inte vågar träffas IRL?


Efteråt var jag social mot grannarna och vi kom att under några timmar ha en trevlig stund med mycket prat på lika villkor i solskenet. Tyvärr stördes det av att empatilöse slöo under kom i en av två bilar. Han ville inte gå hem när han såg oss. Tur för honom, kanske. Han klev in i nästa bil, och kom hem en timme senare. Hade han haft nåt att tänka med hade lägenheten under min varit tom nu!


Inatt är det Nemensis (Star Trek), från midnatt. Någon sällskapsjuk dam som hänger på och tittar...på filmen. I och för sig kan hon titta o kladda på mig också, kanske roligare. 

Av Zkrivaren - 7 juni 2008 09:37

En ny dag randas och nya saker sker i våra liv, en del roliga och fyllda med glädje, andra ledsna, tråkiga och fyllda med sorg. Några blir som de alltid varit, denna lördag den 7 juni. Själv sitter jag i en berg-o-dalvagn på väg neråt...igen. Långsamt mot en tvär sväng innan det kanske bär uppåt igen, mot nya oanade höjder. Sånt är livet (mitt) upp och ner. Och  visst är det en brant uppförsbacke på gång. Håll i er nu besökare, för snart kommer zkrivaren i full fart, ända upp i norr.


God morgon!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards