Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Zkrivaren - 6 juni 2008 23:43

Nationaldagen är slut för i år, flaggor halas och det blir snart en vanlig helg, först lördag sedan söndag.

Jag lägger mig snart, som vanligt.


Godnatt o lev väl!
Av Zkrivaren - 6 juni 2008 21:40

Ute har det firats nationaldagen...någonstans. Här har det också firats...med flaggan på balkongen. Kanske blir jag rasist då, men om jag är svensk och visar detta och därmed är rasist. Ja, då får jag väl vara det då, för jag är född svensk! Och polisen här hade det bra, de syntes inte ens till.


Inne hos ICA, var det idag lite dämpad stämning, och det förstår jag, tomt på kunder förutom mig och kanske två tre stycken till.


Nu väntar en ännu mer slapp kväll och sedan...någonting annat.

Av Zkrivaren - 6 juni 2008 10:39

Det var ett en kille och en tjej som var rumskamrater på en internatskola och de började så småningom närma sig varandra. Men de tyckte det var lite pinsamt att vara öppna med det så de bestämde sig för att säga "ska vi spela poker" istället för "ska vi ligga med varandra". Detta funkade jättebra tills en dag då killen frågade:
- Ska vi spela poker?
- Nej, jag ska spela fotboll nu, sa tjejen.
Killen blev lite sur men accepterade det. Efter ett tag så kom tjejen hem och sa:
- Matchen blev inställd så jag kan vara med på poker i alla fall.
- Jag orkar inte, jag har redan lagt en patiens.

Av Zkrivaren - 6 juni 2008 08:53

Idag är det Nationaldagen, Svergies egna nationaldag, som är tänkt att firas, dock ligger vi långt efter Norge, som vet hur man firar nationaldagen. Kanske skulle alla svenskar göra ett studiebesök den 17:e maj i Norge?


Idag har Gustav och Gösta namnsdag. Grattis! 

Av Zkrivaren - 6 juni 2008 00:39

Nu har jag fått problem, när är det sovdags? Jag har snurrat runt dygnet så att jag själv inte vet ut eller in, ibland några timmar sömn, ibland många timmar. Och så vidare, men nu ska jag snart i säng och önskar alla en riktigt trevlig natt, och alla som gör som jag...sov gott!


Le väl! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards