Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Zkrivaren - 3 juni 2008 22:43

Efter en kanonfin dag...som följs av en repris, är det dags att lägga sig ochinvänta reprisen, för nya tag, och snygga behag.


Lev väl! 

Av Zkrivaren - 3 juni 2008 21:35

Först var det regn och blåst, sedan kom solen och värmen. Mysigt och skönt, känslorna kom och sexbehovet ökade, men nu får man inte ha sex utomhus. Det råder nämligen extrem troka och mycket stor brandrisk i skog och mark, och som ni alla vet, går det ju hett till ibland.

Av Zkrivaren - 3 juni 2008 19:37

Inte kan jag sitta inne i det vackra vädret. Det blev ut en smula igen, lufsa runt. Det var länge sedan, för en gångs skull lydde jag och jag ut på luffen i min tätort. Lagom utpumpad tog jag mig till Konsum och lyckades klara mig att köpa det jag skulle ha. I kassan hos Sara, stod en överfylld kundvagn. Jag hastade till nästa kasssa, där stod en kund med lite varor och väntade, följt av en överlastad kundvagnskund. Tillbaka till Sara.

Kunden slet bra, lasta upp fullt på bandet, springa och ta emot, packa ner och tillbaka. Då kom hon på, var fanns pluskan? Sara, som alltid är lika trevlig och aldrig svarslös, sa att hon kunde betala av genom avlösning i kassan eller städning hemma hos Sara. Kunden avböjde både och då hon hittade pengarna, och halade upp långschalarna. Så nu funderar jag (igen) på att glömma pengarna hemma nästa gång jag kommer till Sara.

Av Zkrivaren - 3 juni 2008 16:11

Just nu fungerar allt utom efter de normala rutiner jag en gång byggt upp, minnet är visst på semester och jag glömmer lite väl mycket...eller tänker jag för lite?


Nåja, till ICA kom jag och snubblar nästan över mjölken in i bröna, de som sitter på henne! För där stod ju min kiropraktor, trodde jag. Det var visserligen några år sedan jag lämnade Stockholm, men ändå, tills jag hörde vänninan säga hennes namn, Carina. Ridå, fel namn.

Nåja, får väl hitta en annan 08:a då. I kassan hamnade jag bakom mr Universum, och den nya ICA-tjejen log och tindrade med ögonen. Det är då som jag undrar vad jag finns till för. Ok, hon var snäll mot mig också, gav 60 procent rabatt på mina varor, dock försvann hälften av dem, som hon inte slog in. Gissa vem som rodnade.

Av Zkrivaren - 3 juni 2008 12:38

Direktören träffade sin bästa vän på golfbanan.
- Nå hur firade du din 50 års dag?
- Jo, det började bra. Jag blev hembjuden till min sekreterare och med en gång vi kom hem försvann hon in i sovrummet. Så ropade hon att hon hade en överraskning åt mig. Jag klädde förstås utav mig och rusade in i sovrummet. DÄR STOD HELA FIRMAN OCH HURRADE!

Av Zkrivaren - 3 juni 2008 09:19

Tisdagen ger fint väder och nya spännande uppgifter för oss människor, skolavslutningsvecka och ledighet i fin väder.


Idag har Ingemar och Gudmar namnsdag. Grattis! 

Av Zkrivaren - 3 juni 2008 00:18

Nu försvann måndagen så fort, jag som fortfarande har söndagens jobb kvar att avsluta. Nu åker batteriet ur klockan, jag måste komma ifatt tiden.

Slutkörd, ledsen, orolig, stressad, är lite av vad jag är förutom trött.


Lev väl! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards