Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Zkrivaren - 15 maj 2008 22:09

Nu väntar en lugnare kväll och sedan den goa sängen, för imorgon är en ny dag för mig och alla andra. Utom de som bestämt sig för att dö, eller vars livstid är ute av olika orsaker.

Ha det gott alla besökare oavsett ålder och kön!


Lev väl!

Av Zkrivaren - 15 maj 2008 14:13

Det är en del minnen man aldrig vill glömma ur sin tvåsamhetshistoria, som den gången det blev att fatta rejält tycke och efterföljande blodbad. Vi smektes, kyste och kom i säng. Där fortsatte det och plötsligt ser jag ett blodigt ansikte framför mig. Nej, jag hade inte varit för långt ner under den röda veckan. Blodet forsade ur mig, mitt liv var på väg...nån annanstans. Det visade sig att den mysiga damen, bitit mig precis ovanför läppen och det tog en timme att få stopp på blodflödet, sedan gjorde jag...annat.

Av Zkrivaren - 15 maj 2008 11:17

Två små flickor står och tittar på när en farbror på granntomten klipper gräsmattan. Den ena flickan frågar försiktigt:
- Kan vi inte få leka med Nettan en stund?
- Nej, Nettan har röda hund, så hon får inte gå ut.
- Men hon kunde väl ta hunden med sig ut?

Av Zkrivaren - 15 maj 2008 09:18

Klockan har passerat nio och solen är på gång att värma upp mig, nu fattas bara att en dam värmer upp mig ännu mera.

En ny vanlig torsdag med allt det innebär har jag framför mig. Än så länge är telefonen tyst, kanske ska jag smita ut en stund och njuta av vädret?

Hmmm...tar nog och gör det...en stund.


Idag har Sofia och Sonja namnsdag. Grattis! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards