Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Zkrivaren - 11 maj 2008 23:16

En ny vecka börjar snart, en arbetsvecka utan helg, som det egentligen skulle ha varit denna måndag om annadag pingst fått vara kvar. Jag saknar den mycket.

Söndagen har bjudit på många roliga och spännande saker, företrädesvis inom foto och helgen blev en fotohelg med ca 120 nya foton tagna.


Hann även med en sväng till Coop, men vad har hänt personalen? Dum fråga, citronerna var ju slut.

Det är jag också, så godnatt o sov gott!


Lev väl! 

Av Zkrivaren - 11 maj 2008 15:36

Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkolist och den andre var helnykterist. Varje natt kom alkolisten hem och spydde i handfatet. Detta var något som helnykteristen tröttnade på och han köpte därför en stor komage och lade i handfatet i avskräckade syfte.
På morgonen dagen därpå sa alkolisten då han kom ut i köket:
-Jag ska aldrig dricka igen! I går spydde jag upp hela magen, men jag fick ner den igen med lite tur och en tandborste...

Av Zkrivaren - 11 maj 2008 11:52

...är lika fin som afton, solen skiner från en blå himmel och inte en människa syns till, utom en del hundägare, förstås.

Själv är jag ute och plåtar...mycket. Återkommer senare under dagen.


Idag har Märit och Märta namnsdag. Grattis!


//Zkrivaren

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards