Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Zkrivaren - 10 maj 2008 23:44

Kvällen är här och det finns många lyckliga människor ute, men även ledsna och övergivna sådana. Jag har varit i kontakt med flera idag, och det gör ont, mycket ont i mig.

Pingsten skall vara en trevlig glad helg, inte en ledsam övergiven tvåsamhetshelg. Här behövs det krafttag!


Lev väl! 

WOW

Av Zkrivaren - 10 maj 2008 18:41

Vilken helgdag...eller pingsafton. Kanononväder, mysiga stunder och sextionio bilder tagna idag, mer lär det bli. Är ine som hastigast innan jag försvinner ut ibland damerna. Zaga lär visst vara på ingång, så jag får passa mig...hon förhörde sig om en matta också.

Men bilderna blev bra och damerna hade inget emot att jag fotograferade dem, så nu ska jag ut igen.

Väl mött! 

Av Zkrivaren - 10 maj 2008 18:38

En man kom till en artistförmedling och påstod att han kunde älska med hundra kvinnor efter varandra. Agenten skrattade åt honom men gav upp sedan mannen gett en uppvisning med förmedlingens alla kontorister. Agenten ordnade en sensationell föreställning i folkparken.
Publiken förstummades när den lille mannen klarade av tio kvinnor... Tjugo kvinnor... Trettio... Fyrtio... Sjuttio kvinnor. Men när han skulle sätta på kvinna nummer 97 så kollapsade han plötsligt.
- Vad hände? undrade agenten oroligt.
- Jag förstår det inte, sa den lille mannen, det gick ju så fint på repetitionen!

Av Zkrivaren - 10 maj 2008 11:41

..är det visst idag. Tvåsamhetslöften avges och det skall vara en tid...kanske livet ut? Själv är jag mest irriterad på mobiltelefonerna.

Häromdan kom en studie fram till att det går att bekräfta tumör och mobiltelefon, något man tjafsat om länge, men nu är det en mer djupgående längre studie. Så varför kan inte dessa mobiltillverkare som SonyEricsson, Nokia, Motorola, Siemens m fl ha en antenn på mobilerna, som leder bort strålningen, utan att behöva investera pengar i headset. Idag har man massor av finesser som kamera, mp3-spelare och radio, i mobilen, saker som i många fall kan tyckas onödiga.Varför då inte peta in möjligheten till att ha en antenn, som leder bort den farliga strålningen i mobilen? Stationär, eller en som man drar ut, bara den fungerar och tar bort strålningen.
Headset är bra, men dyrt. Jag har själv förbrukat runt 10-12 stycken under två år, det blir pengar. Så mobiltillverkare, fram med mobiler ialla prisklasser med antenn på!


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 10 maj 2008 10:38

Sedan tidig morgon skiner solen över allt och alla, även de bröllopspar som idag är redo att för livet levet tillsammans i nöd och lust, som äkta makar.

Själv är jag ogift...än.


Idag har Esbjörn och Styrbjörn namnsdag. Grattis! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards