Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Zkrivaren - 6 maj 2008 23:54

Natten är här, ute är det varmt, 13 grader, och snart svärmar vi...nåja, myggen lära göra det åtminstone, runt oss människor. De sticks och det kliar, vi svär och slår ihjäl dem. Men förlorar som vanligt då de är fler än oss. Därför lägger jag mig nu...i sängen.

Lev väl!
Av Zkrivaren - 6 maj 2008 15:14

Det var en gång en flicka som var ute och gick på gatan med en låda med 2 kaniner inuti, då hon mötte en gamal dam.
Damen frågade:
- Vad har du i lådan?
- Kaniner, sa flickan.
- Vad trevligt, men vad gör de där? undrade damen.
- Kaniner, sa flickan.

Av Zkrivaren - 6 maj 2008 15:10

Dagens hundtur gick i skogens tecken och kom att bli något utöver det vanliga. Plötsligt visade hunden tecken på vilt, och sådant som den kände med nosen. Sedan hittades stora avföringshögar, nästan som hästmodell i skogen, från flera större djur. En stund senare syntes djuren på cirka 100 meters avstånd, älgar. Magnifika djur att se.

Av Zkrivaren - 6 maj 2008 09:20

Dagens första blogg blir den...jobbigaste. Manuset är borta ur huvudet som blev totalt tomt, varför vet jag inte.

Förutom de vanliga hundturerna står en tvättstuga och väntar på mig, skulle i och för sig kännas fånigt om den låg och väntade på mig. Tänk dig en sådan liggandes och med alla tvättmaskiner, torktumlare etc liggandes därinne, ut med tvätten och in i maskin... Det skulle vara en tmaning...precis som dagen idag är.


Idag har Rita och Marit namnsdag. Grattis!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards