Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Zkrivaren - 3 maj 2008 17:50

Dagens bild kanske det inte är, men väl en kul händelse som jag fick vara med om. På torget utanför ICA m fl, stod en cykel parkerad och på cykeln s sadel satt en kråka och hackade febril med näbben i sadeln. Inte utan jag undrar hur sadeln egentligen smakade...lakris?

Inne på ICA var det lugnt och min regöringsprodukter jag skulle handla fanns, och vilken kassörska, ett stort leende och ett vänligt hej, och jag glömde tiden för stunden.  Fin och härlig service. Fortsätt så!


På dagens hundtur träffade vi fancluben, som vi människor är övertygade om måste vara en förklädd tandläkare. Kollar alltid min hunds kläder, sedan mig. Nej, inte tänderna på mig utan mer hela mig. Om matte ändå gjorde det.


Nu väntar en serie besök och annat roligt arbete med djur, något jag ser fram emot. Jag skall också försöka hinna nmed att informera om det här i bloggen för alla intresserade. 

Av Zkrivaren - 3 maj 2008 14:43

FELIX kondomer: Gör det goda godare!

FROSTIES kondomer: De väcker tigern i dig!

GEVALIA kondomer: När du får oväntat besök!

NOKIA kondomer: Connecting people!

OLW kondomer: För att du älskar det goda!

CARLSHAMNS kondomer: Gött, gött i gött gött!

LIBERO kondomer: Det känns tryggt!

LÄTTA kondomer: Om du bestämt dig!

VICKS kondomer: Extra starka, extra friska!

PEDIGREE PAL kondomer: Rekommenderas av ledande uppfödare!

L"OREAL kondomer: För det är jag värd!

MARABOU kondomer: Mmmm....

DELIKATESS YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i ny fin förpackning!

McDONALDS kondomer: Livet har sina goda stunder!

Av Zkrivaren - 3 maj 2008 12:14

Tröttheten slog ut mig igår och jag somnade framför datorn, ingen nattblogg och det ber jag alla läsare uppriktgit om ursäkt för. Jag har inte sovit normalt på tre veckor och är sliten, 3-6 timmar räcker inte...per natt.

Sedan att folk sviker gör fruktansvärt ont, något som hände för bara några minuter sen senast.


Kvinnor har minne, igår fick jag bli uttittad mellan benen igen...var gylfen..? Nä, den här gången var den stängd. Och idag upprepades beteendet. När ska någon dam våga ta steget fullt ut? Kanske är det bara vi karlar som vågar det?


Jag har på den senaste tiden fått samma fråga från väldigt många människor, hur är det att vara populär? Det är ingen enkel fråga att besvara. Men i korthet är det så att om jag inte omedelbart besvarar ett brev, blir det negativa följder, för jag ska vara inloggad här 24 tim/dygnet. Att jag finns på msn, under nära den tiden, och har givit adressen dit hjälper inte. För alla skall ha ensamrätt om mig.

Här skall jag svara på brev inom nmågon minut dygnet runt. På msn är det bara en åt gången jag får prata med, och att det står ett dussin och vill prata med mig samtidigt, tas ingen hänsyn, för jag är ju var och ens ägodel.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards