Alla inlägg den 15 april 2008

Av Zkrivaren - 15 april 2008 23:37

Trött som vanligt ska jag lägga mig...sent.

Satt och glodde på datorn tidigare idag. Klockan var 19.

Trött var jag..tittade på klockan igen, 22.05

Jag hade sovit! PÅ en hård stol! Nu är jag ledbruten också.

 Dags för sängen, fälla upp tältet och sova.


Lev väl! 

Av Zkrivaren - 15 april 2008 23:14

Idag blev det maraton i allt, men värst blev det när jag sprang på en dam, som stoppade mig med deprtementen. Mjukt och skönt.

Det visade sig vara Zagas mamma...på tillfälligt besök på orten.

Precis som Zaga, jobbar hon för mycket...fast inte när hon är sjuk, då vill hon...bli omhändertagen.

Hon är mysig...inte svårt att förstå vem Zaga brås på. 

Lika len i truten som en...krokodilunge.

D-kupan frestande för...mig.

Fy på mig...inga såna tankar...än .

Fast det var länge sedan jag...blev av med täcket nu.

Zatan vad jag längtar...efter Zaga.

Hon började arbeta igen 25 procent...i Sundsvall.

Bor hos en kollega...kommer kanske hem till helgen.

Då skulle det bli någon kladdig sak...kanske...zaknar henne.

Men nu har jag mamma...svärmor...att ta...hand om.


//Zkrivaren i det mjuka 

Av Zkrivaren - 15 april 2008 15:41

Dagens hundtur blev mycket senare än normalt på grund av tidsbrist, men det skulle visa sig bli en vinst ändå. Fem till sex hundar, nästan bara killar blev det. Min hunds största fan (se bilden) sällskapade och hon kunde inte låta bli schäfern.

Jag kunde inte låta bli...matte.

Även en grupp förskoleungar fastnade för hunden som blev omklappade...länge.

Utfryst och nästan förfrusen är jag.


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 15 april 2008 11:40

Sätt en halv koskenkorva upp i skrevet.
Vänta 1 min.
Ta ut flaskan.
Är den tom så är det en ny finne på väg.

Av Zkrivaren - 15 april 2008 11:21

Åter har natten varit sval och nu lyser solen...och värmer.

Temperaturen stiger...liksom jag...i värme.

En lagom eftermiddag...väntar på mig?


Fick en förklaring igår när jag åt pizzan...kebabpizza.

Jag har alltid undrat varför jag inte går upp i vikt av den, samtidigt som jag är hungrig senare på dagen. Det är därför jag köpte ICA:s 3-pack á 100 gram. Igår blev det 360 gram, och jag var lagom mätt.

Nu är jag lagom...allt!


Idag har Olivia och Oliver namnsdag. Grattis!


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 15 april 2008 00:00

Natten är här, daggs att sova...sägs det.

Gäller nog inte mig...oron är tillbaka.

Behöver nog...någon.

Hälsan tar stryk...mycket.

Ödmjukt tackar jag alla besökare idag, önskar er alla välkomna åter igen...när som helst.


Lev väl!


//Zkrivaren 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards