Alla inlägg den 12 april 2008

Av Zkrivaren - 12 april 2008 22:30

Under morgonen gick jag och lade mig, närmare bestämt 02:30, och väcktes av grannens...dammsugare kl 08:30. Sedan har jag besvarat över 100 mejl idag och sklckat nästan lika många.

Hann med en sväng till ICA, behövde hem vitlök. Som vanligt numer fanns ingen förpackning om tre stycken så vad gör man? Köper i lösvikt!

Personalen lika trevlig som vanligt och det är ett stort nöje att handla där numer.


Vädret däremot har inte varit det, regn till förbannelse. Ska vrida ur mig senare, tills dess ha det så bra!


//Zkrivaren - slitsamt trött 

Av Zkrivaren - 12 april 2008 22:30

Polisen stoppar en bil med en hund som förare.
- Varför i all sin dar låter du din hund köra?
- Det är inte min hund, jag bara liftar, svarar mannen.

Av Zkrivaren - 12 april 2008 10:07

Oj vilken avslutning på fre...lördagen det blev.

I säng med...mig själv kl 02.30

Väckning av grannens sköna djävla dammsugare...kl 08.30

Och sedan ner vid datorn och ta fortsättningen från igår. Öppnar upp msn och får mig mitt livs chock Det blippar till och en välkänd stämma frågar: He, hur är det? Efter att ha gått igenom taket med rätt huvud först och landat hårt med risk för att komma ner en våning, efter ett glädjetjut...som väckte kommunen, besvarade jag anropet från...Zaga...mmmmm.

Hon har blivit lite bättre berättade hon, fast hon sover mycket, och det behöver hon verkligen. Jag måste få henne att sluta med ridlektionerna...på kvällarna.

Det tar på...mig.


Idag har jag namnsdag...igen? Åtminstone en del av mig, Liv. Grattis!


//Zkrivaren - trött men glad!!!

Av Zkrivaren - 12 april 2008 01:11

Ja...nåt är det och jag är trött, sliter som bara den och nu måste jag nanna ensam i lopplådan.

Lev väl! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards