Alla inlägg den 8 april 2008

Av Zkrivaren - 8 april 2008 23:13

Det är kväll...dålig kväll.

Jag mår inte så bra...dålig som vägg.

Ska låta bli att springa in i väggen...gör ont.

Saknar någon...fast trösten finns ju ändå...TACK!

Jag tittar inte in till er andra ikväll...imorgon blir det istället.


Var rädda om er!


Lev väl!


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 8 april 2008 21:22

Det är för bedrövligt, det känns som om jag inte skall skriva mer...av två orsaker.

1. Det snöar!

2. Jag sprang in i en vägg. Känner igen symptomen, och måste varva ner igen, och då sjukdomarna härjar blir bloggen kanske lidande, men jag brukar offra rätt mycket för trogna läsare, men inte så att hälsan skadas.


Under de senaste dagarna har jag dragit ner på inläggen, jag tävlar inte som andra gör, om bästa placering och så. Jag skriver för att det är kul, och belöningen är att ni alla besökare kommer och läser det jag skriver.

Så jag komer att skriva, men mindre och längre varje gång en tid framöver.


Tack för att just du läser mina inlägg och återkommer, det uppskattar jag och det ger mig kraften att ta mig ut ur väggen, fast då rasar väl huset.


//Zkrivaren lite sjuk i väggen 

EM

Av Zkrivaren - 8 april 2008 19:48

Idag fick jag ett trevligt mejl om EM, evenemanget som kostar massor av pengar som går till...chips, ostbågar, dricka och annat onyttigt.

Vi måste gräva ner oss i sovsäckar i TV-soffan och bara glo på....EM.

Då vill inte jag vara ensam...jag vill ha sällskap!


Vilket kanonväder det blev på eftermiddagen. Alla var så glada och idagens snabbis i Coop, var gulliga Sara, ännu mer gullig. Hon var deras solstråle. Själv blev jag bara fumlig och tappade pengarna...undrar varför?


//Zkrivaren en orolig själ 

Av Zkrivaren - 8 april 2008 18:24

Ett lokalt krig nära mig planeras för fullt. Genom en mycket välinformerad gullig källa med central placering, har jag fått veta att en invasion har inträffat i en bostad nära mig.

Jag har beordrats i säng skydd efter 22 ikväll, då påbörjas det stora slaget, med vapen som tillhygge...mot damråttorna.


//Eder Zkrivare på slagfältet 

Av Zkrivaren - 8 april 2008 13:22

Månsson hade haft fest kvällen före och träffade grannen i trappan.
- Hörde ni att jag bankade i väggen i går kväll? frågade grannen.
- Jodå, men det gjorde inget för vi förde ju ett jäkla liv själva också

Av Zkrivaren - 8 april 2008 13:15

Jag tror det pågår hemska saker i mitt närområde.

Nej, inte grannen, sånt klarar han inte.

Det är en mördare lös...men dammråttorna klarar sig.

Tvåbenta är offren...stackars kråkor.

Men jag saknar mina vänner..."bråka kråka" och gässen.

Alla tillhör de fåglar...som inte är önskvärda.

Om de ändå kunde skjuta av icke önskvärda grannar också.


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 8 april 2008 10:07

Lågtrycken håller riksmöte över landet och dåligt väder är att vänta. Så kan du hålla dig inne gör det. Men finns det någon som locka, vänta inte, trotsa faran för nederbörd och rusa till den väntande.

Och har du hund som jag är du tvungen att gå ut oavsett väder.

Den som jobbar eller pluggar tvingas till/från, annars finns det även där möjligheter till inomhusvärme.


Idag har Nadja och Tanja namndag. Grattis! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards