Alla inlägg under mars 2008

Av Zkrivaren - 27 mars 2008 23:49

Ska gå å lägga oss igen:-)

Sova..njäe..tror inte det...än iaf..

Denna kvällen har väl gått...bra.

Zacke-Znacke...kämpar på...har nog legat av sig lite..men jag tror han får upp farten snart igen...

Säger på återseende till er andra..eller förresten..

Vi säger Go natt så slipper jag gå in här mer i natt.

Ha de´

Zaga-ztiger-till-höjderna

Av Zkrivaren - 27 mars 2008 23:44

Jag har alltid hävdat att hundar påverkas av nakna människor och vad de gör, och min hun är inget undantag efter det jag och Zaga har gjort.

Undrar om det går att återställa henne.

- ZAGA...TA MED HÄCKSAXEN IN!

Ska nog kunna fixa öronen, men till dig som tittar in säger jag godnatt.

Rasen är rådjurshund, för den som vill veta. 


Lev väl!

Av Zkrivaren - 27 mars 2008 22:21

Oj vad det kan bli blött...inne.

Ja, inte efter hunden...av två lättklädda människor.

Ut...in..ut...in...ut...in i duschen och till nästa rum.

Det kallas motion.

Jag är en jävel på motion, jag skryter alltid om det i fel sammanhang.

Kommer ihåg när jag var funktionär på Midnattsloppet, i Stockholm.

Stod på Mosebacke torg och väntade in löparna som inte kom.

Gick ner för den låååånga backen...det finns fler långa saker.

När jag var nere kom täten, trodde de...ja....vad fel de hade.

Jag sprang först och schasade bort all publik...har aldrig sprungit så fort i mitt liv, speciellt uppför, men så hade jag några hundra män efter mig också. Annars har jag stått...stilla....en stund i alla fall.


Nu kommer Zaga, då står...inte jag.


//Zkrivaren - i motionens tecken 

Av Zkrivaren - 27 mars 2008 21:27

till alla er som är gulliga å går in här..medans vi håller på med annat:-)

Nu ska vi väl ta å springa igenom duschen..för en andra..eller är det tredje...rond...

Hahahaha..avhållsamhet i all ära..men ..näe det är inget för mig...

Så..det blir ett senare go natt om det ens blir nån sömn..

//Zaga-zom-zkvallrar

Av Zkrivaren - 27 mars 2008 17:35

I det fina vädret klappar hjärtat extra bra, speciellt för en viss person.

Kom ner till ICA...igen och skulle genom dörrarna. Då säger en röst:

- Stanna!

Och jag stannade mitt i dörren i ett steg.

- Sitt!

Just när jag var på väg ner, upptäckte jag två tjejer 15-16 år med en hund som de dresserade.

Lydig som jag är, gjorde jag som de sa. Någon har gjort ett gott jobb.

Där inne sprang jag på kassörskan som ska bjudas på kaffe enligt en kompis, hon sprang som en ivrig höna, som missat påsken. Med mobilen tätt i örat pratandes o springandes, runt i affären och plocka saker. Mig gav hon inte en blick. Tji kaffe där!

Kommer lite nedstämd till kassan, bakom en vagn lastad till överfylld, då vänder sig damen om, tittar på min korg och mig och säger:

- Gå före mig.

- Tack, men det behövs inte...ok då, blev mitt svar efter att ha sett en bestämd min.

Kassörskan, en gullig sådan som verkligen förtjänar en kopp Gevalia, log så fint så jag nästan lade krokben på mig själv.

Banne mig om inte hela ICA-personalen förtjänar att få en kopp kaffe så trevliga som de är.

Jag får fundera ut på hur jag ska samla alla och bjuda på kaffe med dopp, ICA-ledningen betalar.


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 27 mars 2008 11:52

Vad gör en man som är till hälften jude, till hälften tysk?

Hatar sig själv!


Undrar vad man säger om detta i pryda moralsverige? Lisa Lampanelli i USA, har inga problem med det, men det är klart, länderna är ju olika, vi tar det absolut bästa från USA, deras skit! Sedan kan presidentkandidaterna säga att nu är allt dåligt borta, tack vare mig. Inte fan nämner de att den svenska regeringen blev så till sig att de tog hit USA:s byk.


Själv skall jag nu ta mitt byk till tvättstugan och tvätta av bara den. Det är så bra att allt står i en rad.

Först slänger man in skittvätten i tummlaren, låter den tumla runt lite (vem skulle inte vilja tumlar runt i sängen?), sedan till tumlare två och en repris innan det går till tvättmaskin ett och repris i tvåan.

Enda problemet är att det blir jävligt blött att bära hem, men rent.


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 27 mars 2008 09:41

Johansson är ensam hemma på gården och grannen kommer på besök:
- Va, är du ensam. Var har du gumman?
- Hon har gått på auktion.
- Åh tusan - vad fick du för henne?

Av Zkrivaren - 27 mars 2008 09:20

Zaga...vem kan inte lyssna på dig, min goa älskade mumsmums. Här har du mig på bild, jag till höger. Knäppt va?


//Zkrivaren 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards