Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Zkrivaren - 28 mars 2008 22:57

Men jag känner mig inte i form för någon längre dialog just nu. Ensam i lyan och det är tråkigt efter en dag av ganska många händelser av skilda slag, av vilka en del kommit i bloggen.


Som bloggkändis får jag buga och tacka för idag, och dra mig väntandes tills sängen, väntande på någon.


Lev väl!


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 28 mars 2008 21:07

Igår träffade jag en person som jag kom ihop mig med i en diskussion om vikt då denne är lite stor av sig. Vågar inte stå vid bostadshuset efter som denna person då blir för stor.

Vi kom att diskutera bantning och sådant och jag gav en del råd och så.

Personen fattade också att det var en o annan pik...idag.


Jag blev rejält tilltofsad av en fet labb, tog en stund att sätta tillbaka huvudet, fick öronmuffar också, innan jag upptäckte att huvudet hade hamnat mellan låren.

Nu är det åter igen, men mat, det talar jag inte om på en tid.


//Zkrivare på fastande mage

Av Zkrivaren - 28 mars 2008 18:55

Jag eftersträvar lugn o ro efter att ha varit kändis i omgångar på olika sätt, och trots att jag då bodde i en storstad, fanns det de som hittade mig och de blev fler och fler med tiden. Anonymiteten var borta.


Jag flyttade och fortsatte delvis i samma bransch, och så hände samma sak. Några listade ut vem jag var, sedan var lugnet borta. Och så här har det fortsatt till 2004. Då fick jag ett år av lugn, sedan listade ingen ut vem jag var utan en som kände mig spred ut det.


Två år senare återställdes lugnet, men idag hände det igen. På eftermiddagen bröt det lös och jag har varit i centrum för mångas ögon som "Zacke Zkrivaren med bruden med de fina brösten". Kommentarer och avundsjuka blickar, smilande damer i alla åldrar, har jag råkat på.

Och visst är det kul på sitt sätt att vara lokal kändis med en förtjusande kurvig empatiskt rytande dam vid min sida. Henne släpper jag inte!


//Zacke Zkrivare som yttrat sig som kändis 

Av Zkrivaren - 28 mars 2008 14:59

Jag har alltid undrat hur alla dessa skådespelare och skådespelerskor klarar sig mellan filmerna, och när de tar ledigt och flyger runt världen. Det kostar ju pengar.


Men i dagens Expressen fick jag svaret. Man kryper ner i sängen och prasslar på, arbetar o njuter tills det ska gå, och fungerar allt, blir det en liten bebis och Brangelinas senaste tillskott...nej ingen adoptivunge...en äkta liten skådis, har nu prissatts.

Prislappen på bebisen är ofattbart låga priset av 60 miljoner kronor.


Nu vet jag vad jag skall göra...massor av bebisar, för jag har alltid velat bli miljonär. Nån frivillig dam?


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 28 mars 2008 13:23

Lille Olle badade bastu med sin farfar. Efter en stunds funderande frågade Olle:
- Varför har du så stora händer, farfar?
- För att jag har jobbat så mycket i mina dar.
Efter en stund säger Olle fundersamt:
- Men farfar, kissat har du in

************* 

Mannen till sin arbetskamrat:
- Tycker du inte att min fru är knäpp? Igår flög hon till Mallorca och hon packade ner 25 kondomer, fastän hon inte har nån snopp!?te gjort mycket i dina dar?

Av Zkrivaren - 28 mars 2008 10:19

Efter en ny natt med minusgrader utomhus, blev det fruktansvärt kallt på morgonen, säkert 23 minusgrader...inomhus!

Täcket var borta igen och jag frös. Vissa tycker det är jättekul, och det hade vi igår kväll och i natt. Gäsp.


Morgon har annars varit bra och vädret fortsätter vara bra med nya plusgrader o sol.


Idag har Malkom o Morgan namnsdag. Grattis! 

Av Zkrivaren - 28 mars 2008 07:20

  • It's not true that life is one damn thing after another; it is one damn thing over and over.  Edna St. Vincent Millay

  • I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.   Mitch Hedberg

//Zaga-zurrar

Av Zkrivaren - 28 mars 2008 06:59

God morgon till er alla...är ni - som jag- trötta men nöjda?

Lille Zacke..ligger å huttrar...utan sitt täcke:-)

Hihihi...ordningen år återställd alltså...

Jag måste ge mig iväg under dagen..

får se om jag har tid att kika in lite....

Ni får ha en härlig fredag..

Jaja..du ska få täcket, lipsill!!


//Zaga-som-nynnar

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards