Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Zkrivaren - 20 mars 2008 23:38

Jag är så glad....Zaga hörde av sig...och det även i bloggen, så nu är jag uppe i....satan blådåre till 747:a...firar väl påsk, tyckte en kärring satt och hoppade på piloten.

Nåja, jag är på ett glatt humör som du kanske förstår...Zaga...när kommer du... jag har gjo...väntar så trånsjukt på dig, tittar mot himlen och försöker se stjärnorna, men först nu ser jag massa flygande dårar i plan.

Skulle tagit en kvast så jag kunnat buckla till dem lite, men se på fan...faster Agda passerade på en kvast...med en karl. Det bådar gott...för henne.

Zaga...nu väntar jag på dig, älskling!


//Zkrivaren - som inte har en aning hur man landar oskadd

Av Zkrivaren - 20 mars 2008 23:06

Hej alla...Jag tror att jag måste kika in å styra upp detta lite grann:-)


Zacke-Znacke..har hemfallit åt att längta efter sina gamla-sex-minnen...det är inte bra....vännen.


En del av er är säkert i väg på kvastarna..men ni kan väl läsa när ni kvastat tillbaka..vi andra som är lite mer normala..vi får hänga på bloggen nu.


Jag sitter fast med självaste moder-påsk-kärringen..det är lögn att få upp henne på kvasten å skicka iväg na...jaja..det ska väl lösa sig på nåt sätt.

NU orkar hon skälla alla timmar på dygnet..så det är väl dags att jag ger mig av hemåt..Så härda ut Zacke..jag kommer å då vet ju du att du oxå...kommer:-)


Det verkar ha varit lite tunt med läsare på bloggen...ÄR DET SÅ....

att ni har saknat mig..visst är det så.??? hahahaha..Ni är ju för gulliga..

Jag niger lite generat..


Kanske inte kan skriva på bloggen femtoelva ggr om dan..man har väl ett liv oxå..men nån gång ska jag väl kunna snika in å tjoa lite...


Hörrni..jag önskar er en GLAD PÅSK...

Om ni ska ut på vägarna....kör försiktigt....

Är ni på kvasten ... håll er i...

Påsk-kramar er bästa Zaga:-)


//Zaga-som -ryter-igen



Av Zkrivaren - 20 mars 2008 23:05

Skärtorsdagen är snart slut och än har inga skära elefanter eller damer i skär morgonrock uppenbarat sig...tyvärr.

Men man får ta det onda med ro eller något åt det hållet, gå och lägga sig för inatt är dagen lika lång som just natten, eller tvärtom.


Lev väl!


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 20 mars 2008 15:55

För ett år sedan skrev jag om en klasskamrat, Bettan, välformad och fin, som var intresserad av mig. Och efter skolan frågade om jag ville sova över.

Här kommer fortsättningen.


Naturligtvis tackade jag ja, om än med tvekan och röd som ett rödlyse i nian. Hon tog min hand och vi gick hem till henne. Hon och jag var ensamma hemma, något hon snabbt utnyttjade. Vi gick till barskåpet, välfyllt och i väntan på oss. Hon tog fram en kvarting cognac och vi satt oss i soffan och drack. Snart var flaskan tom och jag full...och pilsk....för nu hade Bettan lagt handen högt upp på låret...högre ändå och så stod det rakt ut...hårt och stolt.


Vi ställde undan glas och flaska och gick till hennes rum...gick var kanske att ta i, men visst det skulle ju gå senare visade det sig. Efter att ha missat trappan två gånger och efter flera minuter tagit mig uppför densamma, kom jag in i hennes rum. Men var....Bettan...hick...var är du?

Hon hade gått på toaletten och kom in efter mig...då låg jag redan i sängen delvis utslagen av min första rejäla fylla, något hon snabbt uttnyttjar.

Plötsligt är en del av mig väldigt fri....innan hennes mun täpper till och jag vrider mig i min fylla utan att fatta riktigt vad som händer...förrän jag blir medveten om att jag är byxlös och Bettan är ovanpå mig...naken...sittandes på...


När jag kom hem dagen efter undrade föräldrarna var jag varit. Hos en kompis svarade jag undvikande och  väl medveten om att jag blivit förförd för första, men inte sista gången av Bettan...men om  det skriver jag inte.


Glad påsk!


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 20 mars 2008 15:43

Från en strålande dag med mycket sol och värme, har mlnen tillfälligt vunnit kampen om hur vädret skall bli.


Men inne på ICA, var det bara solsken. Idag var det så roligt värmande inne i butiken att jag ville inte gå därifrån alls. Även de tidigare så tomt gapande hyllorna var fyllda med varor, utom min favoritmjukost! Det är då självaste påsk....att den alltid är slut. Men så blir det när kunderna vet vilken finsmakare jag är.

Men vitlöken i lösvikt ger jag inget för, dyr som attan köpte jag en i förrgår. När jag skulle använda några klyftor, var de ruttna inuti. Detta har aldrig hänt i de tre-pack ICA, annars säljer. Detta påtalade jag för n trevlig kassörska, som omedelbart svarade med att ge mig dagens vitlök gratis, och det med ett stort leende. Det kallas mycket god service! Jag hoppas hon och hennes kollegor och chef får en välförtjänt fin och trevlig påsk, fast känner jag denna dam rätt, jobbar hon hela påsken, hellre det än att sitta hemma, sa hon en gång. Jag håller med.


På väg hem visade då molnen alvar och plötswligt när jag såg en stor grävmaskin framför mig, kom ett kraftigt snöfall och den nästan försvann. Jag tog mig förbi och med vissa problem tog jag mig till bostaden, och nu väntar nya prövningar ute, för hunden vill...just ut 


Och så måste jag till återvinningen, kanske finns det en kärring kär dam där på överraskande besök?

Av Zkrivaren - 20 mars 2008 12:42

En man kommer in till doktorn:
- Hrm, goddag! Jag tror jag har ett problem doktorn. En av mina pungkulor har blivit blå.
Doktorn undersöker mannen noggrant och drar slutsatsen att mannen kommer att dö om inte testikeln opereras bort.
- Är du galen!?!?! Hur kan du bara säga att du ska göra en sån sak?
Doktorn replikerar med det starka argumentet:
- Vill du dö?
Mannen går nu med på att operera bort den blåa testikeln. Efter två veckor är han dock tillbaks igen.
- Hrm, nåja... eh.. jo jag vet inte riktigt hur jag ska säga... men den andra kulan har blivit blå den också.
Ännu en gång svarar doktorn med att han kommer att dö om han inte skär bort även denna. Mannen tvekar men går till sist med på att ta bort den eftersom han trots allt kommer att dö om han inte gör det.
Efter att ha varit testikellös i två veckor kommer mannen en tredje gång in till doktorn.
- Jag tror att det är ett allvarligt fel på mig. Nu är min penis blå!
Doktorn undersöker även denna gång hans nedre delar mycket noga, han drar igen slutsatsen att mannens vitalare delar måste tas bort. Mannen ville givetvis inte höra talas om något sådant. Doktorn sa då som han sagt tidigare:
- Vill min herre dö??
- Men... hur kissar jag då?
- Tänk inte på det. Vi installerar bara ett plaströr. Det kommer inte att bli några som helst problem.
Kort och gott, mannens penis opereras bort och doktorn tror sig ha löst alla problem. Men efter ett tag kommer mannen åter in på doktorns kontor. Väldigt arg ryter mannen:
- Hörrö du!!! Nu är ju det där förbannade plaströret också blått!!
- Ööhhh, va?!?! svarar doktorn aningens förvånad.
- Kan du svara mig vad faan som menas med detta!! skriker mannen alldeles röd i ansiktet.
Doktorn undersöker nu mannen ännu noggrannare, och säger:
- Hmmmm, jag tror att det är jeansen...

Av Zkrivaren - 20 mars 2008 10:47

Skär är torsdagen och elefanterna, båda kan sammanfattas i ett ord: alkohol.
Själv sitter jag här olycklig och nykter och undrar hur det är på Blåkulla?

Jag var hos min kiropraktor idag, och hon skulle ta kvasten och flyga till Blåkulla, ta en öl och flyga tillbaka. Eftersom jag föredrar flygplan före kvast, så frågade jag inte om jag fick följa med.

I Solna utanför Stockholm, finns faktiskt ett område med höga bostadshus, alla blåa till färgen och öknamnet är naturligtvis Blåkulla, men inte flyger man dit eller..? Tänk vad man har gått miste om saker om det visar sig att man flyger till Solnas Blåkulla och festar runt. Uj ujuj hemska tanke. Samtidigt förstår jag varför jag nästan aldrig fick komma till släkten när de bodde i Blåkulla, men vi träffas ju inte nu heller, men tänk om det har varit så att de hellre ville festa utan mig..? Shocked

Samtidigt tänker jag på alla som sitter ensamma, olyckliga, ledsna på olika platser inom- och utomhus i vårt land, och firar inledningen på påskhelgen, när andra festar runt i tonvis av ägg och godis, för så mycket äter vi svenskar denna vecka. Och då börjar jag förstå varför jag ser ut som jag gör.

Var rädda om dig därute!


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 20 mars 2008 00:05

Det är vårdagjämning och skärtorsdag idag, och aldrig har våren varit så långt borta som nu. Krokusar och tulpaner som lommit upp fryser, och kommer inte att överleva. Det blir tunt med växter på vissa håll i landet.


Här har alla kanadagäss lämnat för varmare trakter, de är förnuftiga fåglar. Många gräsänder tycks ha gjort dem sällskap för antalet är minimalt nu. Bara antalet människor som fryser och ogillar vädret finns kvar.


Trevlig påsk tillönskas dig besökare!


Idag har Joakim och Kim namnsdag. Grattis!


//Zkrivaren

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards