Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Zkrivaren - 9 mars 2008 23:35

Hon kom.

Jag såg henne komma.

Hon är så vacker.

Jag smälte som vax.

Så snart är det dags

Något skall kanske hända.

TV kanske skall sända?


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 9 mars 2008 23:33

Oops nån tog illa vid sig av att jag trodde som jag trodde..

Ok det var fel av mig..jag är den första att erkänna..Sorry Nyfiken det var inte meningen...Vill du se kommentaren så hör av dig igen..så kastar jag ut den åt dig...


Men nu är jag bara så trött efter kvällens övningar..måste lägga mig igen..

å ....hmm...sova?

Nattis till alla bloggisar å övriga.


Av Zkrivaren - 9 mars 2008 23:31

WHO TOOK THE COUNTRY OUT OF COUNTRY
För alla trevliga besökare spelas denna musik.


//Zkrivaren...nu rätt utsliten

Av Zkrivaren - 9 mars 2008 23:14

Vilken kväll, vilt i sängen när älgarna har klampat runt. Vad jag menar? Men det är väl en baggis att fatta, Zaga och jag har inte haft det som andra...eller har vi just det? Hmm..nåja vi har haft älgskog, och hom har tömt mig sju gånger, så jag börjar att känna mig lite lättare här och var.


Söndagskvällen närmar sig sitt slut och mitt förråd av "hubbar" gör detsamma, och nu ropar hon igen.- Ja, Zaga, jag kommer strax...Nä inte så.


Hoppas du besökare får luugnare kväll, kankse jag slinker in senare när hon somnat.


Lev väl!


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 9 mars 2008 21:52

Åtminstone finns det en mindre del av oss som tycker det, sedan finns det de som är avundsjuka på tvåsamheten av olika och ibland underliga anledningar.


Här har Zaga blåst in som en ljuv vårvind...snygg sådan också, om det nu finns snygga vårvindar. Fast hon är varm som en het sommardag, som får mig att glöda trots en svår huvudvärk.

Hon har redan börjat stöka om...städa...flytta om...ja ni vet hur kvinnsen är. Men vad gör det så länge hon är här, lite får man som karl finna sig i. Zaga, vad var det som kraschade i rummet? Inte farmors vas..?


Jag återkommer.


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 9 mars 2008 21:48

Det har inkommit ett mindre antal kommentarer där man inte lämnat någon möjlighet att ge svar vid sidan av bloggen. Detta har bl a resulterat i missuppfattningar, vilket är synd.

Där för rekommenderar jag damen som inte har hemsida att utnyttja mejladressen i presentationen istället så ser jag till att vidarebefodra mejlet, för vidare kommunikation.


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 9 mars 2008 18:02

Det börjar bli dags att ge sig ut i skogen och jaga damerna djuren, menar jag. Nu vaknar allt fler djur och sätter sig i rörelse. Och med kameran laddad, mig själv lika laddad och med hunden i släptåg drog vi till skogs en stund. Vi följde en upptrampad stig och jycken nosade friskt. Hon fick snart upp ett spår som jag nästan klev i. Det visade sig vara ett riktigt skitspår då jag uptäckte att jag höllt på att sätta ner foten i en hög rådjursavföring. Men akrobatik värd en OS-biljett (som publik) i Peking, missade jag högen. Rådjuret hade gått rakt över vårt tilltänkta spår och vi vände tvärt, men snart blev det otillgängligt och vi avbröt.


// Zkrivaren

Av Zkrivaren - 9 mars 2008 14:57

Ett porträttfoto av famjljen K. Gås.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards