Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Zkrivaren - 3 mars 2008 23:59

"Erfarenhet är inget annat än gott minne"


(Thomas Hobbes) 

Av Zkrivaren - 3 mars 2008 23:39

Skäms på dig Zaga, att offentliggöra vad jag kan på det planet. Det finns kanske besökare som generas av frispråkigheten som kan kommentera...eller ännu värre ta illa vid sig, något jag absolut inte gör. Men vi kan varandra, och jag tror att de vanligt återkommande besökarna snart klurar till det också, och lättare följer med i dina kurvor och rakor.

Men nu är det hög tid att stänga här...oroa dig inte Zaga, jag släcker också, och till besökaren, det är inte så farligt som det låter...det är värre..?


Zaga, är du redo? 

Av Zkrivaren - 3 mars 2008 23:24

men lilla hjärtat..jag bryr mig inte om dom..jag bryr mig om dig.

Vill ha dig för mig själv lite..använd "pennan" till nåt annat än att Zkriva med kanske...hihihi..jag vet att du kan...

Dom är säkert jättetrevliga men det är väl jag oxå...ibland...

Strunta i bloggen nu..jag har tagit på mig "pyjamasen"..värmer upp din sida lite..snabba dig hit...


Till er andra säger jag Sov Grått Gott

//Zaga Zkriverskan..som finns..för jag kan skriva i bloggen..hihi..

Av Zkrivaren - 3 mars 2008 22:59

...får jag be drabbade om ursäkt för det något brutala inlägget som nedan återgivits. Dock har innehållet en poäng, vilket  äventyr  har inte det?

Så Zaga Zkriverska, var lite snällare. Vi ska inte skrämma iväg besökarna. För en sak ska du ha klart för dig, de är jättetrevliga, bara man ger varann chansen att lära känna varann. Och faktum är att oavsett detta lilla  äventyr  så saknar jag vissa personer ingen nämnd - ingen glömd, och Zaga, de är inte konkurrenter till dig, bara människor, trevliga sådana, precis som du och jag. Fast vi har vår jargong, vilken kan vara svår att förstå i början, men alla ni besökare som inte förstår, läs noggrant och tänk efter.


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 3 mars 2008 22:22

vad är ni så oroliga för? Är det för att jag finns med här i bloggen?

Känner ni inte Zkrivaren så väl att ni kan skilja på när han eller jag skriver?

Om det är till besvär får jag väl sluta skriva och skaffa mig en egen blogg...men tyvärr...jag kommer att finnas kvar hos Zacke hela tiden för det...

Att vi tycker om varandra..det kanske ni skulle vara glada för istället..hur kul har det varit för Zacke att vara själv?

Tycker han att det är bättre att ha nån att tycka om..att krama på kvällarna..ja jag tror faktiskt det!!

Vad är ni för kompisar som försvinner när det inte passar er längre?

Varför skriver ni inte kommentarer DIREKT till mig istället..jag lovar att jag inte kommer att gråta..har sagt det tidigare - jag kan ryta!!

Sluta å fråga vad som har hänt..känner inte igen..

Kan ni läsa eller??

Hallå ..det är jag som har hänt..Zaga..som så klart heter nåt helt annat i verkligheten...men jag är faktiskt av kött å blod så ni kan adressera era frågor direkt till  mig!!!

Ha en fortsatt bra kväll gnällkärringar snälla vänner.


//Zaga....som kommer att bli censurerad av Zacke men det bryr jag mig inte om!!!


Av Zkrivaren - 3 mars 2008 21:59

Nu har natten kommit och därmed tröttheten, som även har drabbat datorn, efter att ha sökt efter virus och trojaner dito spionprogram och allt vad man nu kan få i sin dator, skall jag defragmentera den och hoppas att den blir snabbare. Just nu är den lite som i reklamen för mobilt bredband för 3, först sakta, sedan en aning fortare och slutligen snabb. Klarar datan det? Vi får se.


Lev väl! 

Av Zkrivaren - 3 mars 2008 20:16

Tänk att vissa inte fattar ett jädra dugg, att Zaga är här alltså. Utan skickar fram en spion på oss, för att se vad vi gör, eller kanske för att man själv inte kan så mycket?


Zaga upptäckte spionen och innan jag hann få på mig byxorna, var hon ute och jagade framgångrikt spionen. Hon fick tag i spionen....och resten är historia.


Nu väntar jag på Zaga, så jag får hålla om henne och smaka på henne...lite försiktigt...här och var, sen blir det något annat, men vi kommer tillbaka hit också, så var beredd med "gluggarna".


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 3 mars 2008 18:23

Jag blev av med min älsklingsmatta med surströmmingslukt, den gamla soffan och mycket annat, men jag hade en zagolik tur och fick Zaga, den rivigaste damen istället. Tror du mig inte? Titta då på min rygg, innan jag nu går till duschen.


Nu är hunden ute på en zanslös härlig promenad med Zaga, så jag är helt solo... i duschen... om någon nu vill se rivmärkena signerade Zaga, den sköna. Tack...raring...det var så skönt.


//Zkrivaren 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards