Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Zkrivaren - 1 mars 2008 23:34

Nu blir det att natta bloggen för denna lördag, och sitta och vänta på Zaga, som hittade på annat.

Telefonsamtalet gav i hand ett positivt resultat, och vad jag förstod var även Zaga, intresserad. Vi får se hur det blir imorgon. Fast den här bostaden blir nog kvar ändå, som en säkerhet så att säga. Om inte jag blir erbjuden många pengar.... då kanske jag ändrar mig. Jag menar det är ju fint läge att sälja idag. Eller..?


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 1 mars 2008 22:27

Måste passa på att meddela lite snabbt att vi ska höra oss för om villan, sitter och ringer nu. Hoppas inte Zaga skriver från den andra datorn nu igen.


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 1 mars 2008 21:39

i melodifestivalen är ju....

Björn Gustavsson...hahahaha...han är ju helt suverän:-)

//Zaga Zkriverskan

Av Zkrivaren - 1 mars 2008 21:38

Kvällen rullar på, för vissa framför melodifestivalen med Perrelli o Benzing som finalister. Själv bojkottar jag detta då kvalitén sjunkit för mycket.

Jag passade på att strösurfa och fann en mysig villa med strandtomt och båt till uthyrning. Läcker sak, huset! Två våningar med ett stort kök på bottenplan, toalett, badrum och två sovrum. På övervåningen en stor hall, toalett, ett stort rum och två mindre. I källaren en vedpanna i fall att man vill elda. Jacuzzi och bastu, finns också. Allt för 5500 i månaden, inkl båten, men inte bränslet. Hundgård finns. Och stall. Undrar vad Zaga tycker om att flytta dit?


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 1 mars 2008 20:35

Så ligger hon i badet och njuter efter att jag gjorde rent karet och tappade upp vattnet. Hällde i mycket skum, det döljer hennes underbara kropp. Nu njuter hon...av vattnet alltså.

Själv har jag en hund att ta reda på, lite lättare än kossan i filmen nedan.


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 1 mars 2008 18:53

verkar jag göra här...

Tyckte bara att det skulle vara kul å skriva i en blogg som nån redan hade igång...lite små-lat..javisst...


Zacke skriver på sitt sätt å jag skriver på mitt sätt men det verkar bara förvirra er andra...


Vi får se om jag blir kvar eller om jag lämnar in...nyckeln alltså:-)


Ha en braig kväll..ska kika på tv en stund..


Kanske blir en GoNatt- Zaga..får se..Kram

Av Zkrivaren - 1 mars 2008 18:52

Nu är det mesta av allt klart, och jag har fått en inbjudan, vilket jag inte är bortskämd med. Hade jag sett den lite tidigare, hade jag kvistat över på en fika, men kollektivtrafiken vill sig inte riktigt, så jag hoppas att jag får möjlighet längre fram att besöak det Frumperska palatset, då med en rejäl fikabrödspåse som bagage. Hoppas det går bra.


Här är det som vanligt och nu varvar jag ner i ensamhetens tecken. Vad som väntar vet jag inte förutom att maten väntar på Zaga, det gör jag med, sedan väntar annat. Kanske jag återkommer och skriver lite mer sedan.

Undrar förresten var hon är, ett inlägg kom åtminstone. Tack Zaga, för det.


Senare skall jag surfa runt in på kanske just din sida, förutom vissa specialare som jag alltid besöker, du vet vems.


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 1 mars 2008 17:41

ja..nu börjar det röra på sig...

Nu hade en Frump hört av sig..egentligen inte till mig då utan till Zkrivaren..men det var ju det jag efterlyste...

Okej..lova ju en historia för varje kompis som han fick tebax..så här är den:


En man bärs in på akuten med benbrott, blåslagna ögon å en golfklubba virad runt halsen.

- Vad har hänt?  Frågar läkaren.

- Jag spelade en runda golf med min fru när hon slog ut bollen i en kohage. Vi gick ut i hagen å letade efter bollen...å då såg jag att en av korna hade nåt vitt där bak.


Jag gick dit å lyfte på kossans svans å där satt mycket riktigt en golfboll med min frus initialer på.

Jag höll fortfarande upp kosvansen när jag ropade till min fru:

- Den här ser ut som din! Sen minns jag inget mer.....


Ha en fortsatt bra lördag. Kram

//Zaga - som bara jamar nu:-)

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards