Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Zkrivaren - 28 februari 2008 22:54

Ok då har innehavaren somnat:-)


Då är det bara frågan för vad vi andra ska hitta på..Jag ska börja med att riva trasor av det där f*rbannade lakanet, hihihi...Tänkte göra en trasmatta av det sen...den blir liten men jag kan trampa på den med en fot iaf.


Måste nog kolla lite i kylen med...men va fasen är det här???...nån som vet eller? Jaja..det är väl bara att ställa fram så får ni ta.

Eget dricka sa jag väl att ni skulle ta med va?

Om vi ska sjunga?!

Hahaha..självklart.


Do joo lööv mi..blir den bra:-)


Men...vad är det för tråkmåns som knackar med kvasten i golvet...

sluta eller kom upp å va me...

Jäklar..hör att zkrivaren är på g...

Göm er..vi väntar tills han försvinner igen.

Hej en stund. //Zaga Zkriverskan

Av Zkrivaren - 28 februari 2008 22:38

Åtminstone för mig, fast något lakan ligger jag inte på inatt, inte för att det betyder så mycket som annat. Lagom långt, lagom fin, lagom på alla sätt. Kan absolut inte klaga.


Godnatt besökare och nattinatti Zaga, min zkriverska.


Lev väl! 

Av Zkrivaren - 28 februari 2008 21:41

Morgon

Börjar smärtsamt efter en kylig natt med en värkande kropp, e-post och hund. Det var nog bara kryckorna som jag inte tog fram, rullstol hade varit bättre.

För- och eftermiddag

Sitter och korrekturläser och pratar i telefonen, slänger in ett och annat i bloggen också.


Kväll

En nedstämdhet kommer sakta krypande. Jag vet vad det beror på, men ödet vill annorlunda, och ett chatt på msn, slutar olyckligt. Men vill man så går det, som killen sa. Och chattet tog ny fart samtidigt som en "rummis" kom in och sa att jag skulle läsa bloggen. Det var då jag upptäckte att vissa saker försvunnit. Och att min finaste och största garderob inte längre innehöllt mina saker. Bara kvinnliga.

Nåja, tillbaka till msn-samtalet, som slutade i en otroligt fin stämmning som inte kan förklaras här.

Däremot förklaras vissa saker som förändrats hos mig, här. Fast jag tror det finns en trollpacka med i bakgrunden och lurar med kvasten. Jag undrar vad som händer härnäst.


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 28 februari 2008 20:16

Nu är lakanet borta igen, och mina pennor... Inte lätt med en kvinna här. Och vart tog alla kommentarer vägen?


Nu skall jag se, får springa iväg till tvättstugan, där tror jag att lakan och Zaga Zkriverska är.

Det är i den jag snart skall vara, men som det ser ut nu, så har jag tydligen fått besöksförbud i tvättstugan. Fast man kan ju göra annat där också. Om du förstår vad jag menar? Inte? Titta på när andra arbetar! Vad trodde du?


Får väl ta en annan dam och gå ut, hon är lite snällare under sin röda period, men killarna är värre, de skäller och ylar och beteer sig underligt, som hundar kan. 

Av Zkrivaren - 28 februari 2008 19:56

asså..det låg ett lakan å skräpa över en köksstol i morse när jag kom in här!! Satt fast en penna i oxå...jag hängde ju ut det på vädring...Zkrivarn..är det du som tagit in det igen!!! Nu "sitter" lakanet här igen...

Hmmm vi ska nog bli två om vem som ska sitta på den stolen:-(


Annars har dagen varit kanon..solen har vista sig från sin bästa sida..ingen blåst alls..eftersom jag suttit inne hela dan, hihihi

Jag har en liten ful ovana att "lyssna" på tv en stund i soffan..å jag tror det är dag för det nu...*gäsp*


Trycker ner lakanet i tvättmaskinen så länge..grrr

Ha en bra kväll....konstigt att vi inte ses  här inne zkrivaren..gömmer du dig... Zaga

Av Zkrivaren - 28 februari 2008 18:37

Tänk vad trevliga vänner man har. Först kommer de på besök och vill ha tröstande ord, någon som lyssnar i ensamhetens bedrövelse. Två veckor senare talas det om giftemål. Inte undra på att jag aldrig blir den lycklige. Jag hinner inte med.


//Zkrivaren 

Av Zkrivaren - 28 februari 2008 15:46

Knappt har jag fått en medbloggerska förrän ytterligare en spökskrivare planerar dåd mot och i denna blogg. Hur många inlägg det blir eller om vad eller när, det blir, vet jag inte. Bara att vi är några stycken nu. Två som styr och ställer, fast jag får väl anpassa mig...eller hur det nu är.


//Zkrivaren

Av Zkrivaren - 28 februari 2008 13:39

Det har blivit populärt att rensa ur gamla skelett ur garderoben, i synnerhet om man pratar gamla ex. Så nu har jag hängt ut henne också. X:et alltså, inte Zkriverskan!


//Zkrivaren 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards