Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Zkrivaren - 21 februari 2008 21:31

...drar jag till sängs och hoppas sova lite grann. Bitter och arg, men det beror på tekniken i första hand INTE annat!

Jag har fått dagen förstörd efter att en server gått ner och stoppat all uppdatering och visning av hemsidor. Detta gav i hand att styra om en massa, och sedan, när allt är klart och en sida i drift, kommer servern tillbaka. Grrrr


Lev väl! 

Av Zkrivaren - 21 februari 2008 20:24

Åter igen har man brutit ett löfte till mig och detta i sin tur innebär att jag inte tror på människor längre, för snacka går ju bra, men att genomföra ett löfte, det går inte. Då skyller man gärna på den som inte vet något.

Misstroendevotum mot människan är av mig väckt. 

Av Zkrivaren - 21 februari 2008 14:10

Jag har noterat att februari är en födelsedagsmånad, knapp har en födelsedag klingat av förrän någon annan kommer och säger att den fyller år. Fast det är på gott och ont jag hör det och jag är bjuden på en av födelsedagarna, men kommer troligen att tacka nej, eftersom jag redan mötts av flera negativa saker i samband med 2008 års födelsedagar i februari. Tacka vet jag december, tårtmånaden. :-)

Av Zkrivaren - 21 februari 2008 13:57

På hundturen blev det att gödsla kommunens mark igen, om jag fick 200 spänn för varje hög vore jag mångmiljonär idag, men kommunens politker är snåla. Idag satte sig hunden med sjöutsikt och när hon sitter där och klämmer kommer gräsänderna simmande från alla håll, de tror att det är mat på gång. I så fall är det skitmat. När hunden går därifrån följer de henne på rad i vattnet tills hon kommer till husse, då skriker de ut sina protester.

Jag får nog byta runda?

Av Zkrivaren - 21 februari 2008 13:44

Det var en gång ett dårhus. Där bodde självklart dårar. En dag kom några smarta män i vita rockar som skulle se om någon av dårarna hade blivit frisk och inte behövde vara kvar på dårhuset längre. De målade upp en lagom stor dörr på en vägg i huset. Sen sa de:
- Gå in genom dörren.
Alla dårar började springa mot dörren och slå huvudet i väggen. Utom en.
- Varför försöker inte du gå in genom dörren? frågade de smarta honom.
- Ha, de där idioterna fattar inte att jag har nyckeln!

Av Zkrivaren - 21 februari 2008 10:33

Slutet närmar sig igen. En dag kvar, fredag, sedan är veckan slut för den här gången. Konstigt, men jag tyker mig känna igen det igen.


Idag har Hilding namndag. Grattis! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards