Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Zkrivaren - 15 februari 2008 19:18

Jag stod i kön i min ICA-butik. Hon satt där framme, min favoritkassörska, snygg, söt och sexig. Hon har ett så fint sätt och ett fint leende. Och en jäkla ring! Grrrr.
Just när jag ska lägga upp mina varor hör jag en röst smekande säga:
Jag har skäl att vara här. Varför är du här?
Jag vände mig om och ser inte en utan två skönheter som fick håret på armarna att dansa can-can och i byxan en reva och huvudvärk. Två enastående skönheter tittar på mig. De är 185-190 cm långa mörka och med bruna ögon i ett sött ansikte som sitter på två mycket vackra sexiga kroppar med behag som hotade tyget under kläderna i den tunga andhämtningen.
Den ena tittade ner på mina sprukna byxor och den andra upprepade frågan.
Den yngre svarade:
- Jag vet inte mamma, men utsikten är fin!
Med rött ansikte betalade jag mina varor och tog mig hem, förnedrad och bortgjord denna dag.

Av Zkrivaren - 15 februari 2008 18:49

Äntligen inomhus, trött som katten, fast någon sådan har jag inte längre. Hade en på besök igår, men han har lämnat. På sina fyra tassar.


Luftade hojen idag, men det var tungt i den kyliga luften, eller var jag inte på hugget alls. Annars är det som vanligt, och tråkigt.

Av Zkrivaren - 15 februari 2008 11:46

Du har väl som många andra hört talas om antikrundan i svt, antar jag, men jag har min runda, fast jag är inte antik och det är inte rundan heller. Idag mötte vi tre hundar inom loppet av tio minuter. Bara damer. Således var jag ute på tikrundan. Å andra sidan var matte till två hundar ute i bushen och klev i skit, så det blev en skitrunda.

Av Zkrivaren - 15 februari 2008 11:46

Sonen till sin mor:
- Mamma, kan man äta glödlampor?
- Nej, vem har sagt det?
- Det har ju du sagt.
- När sa jag det?
- Igår till pappa sa du så här: Släck lampan så jag kan suga av den...

Av Zkrivaren - 15 februari 2008 10:22

Efter en kall natt blev det en kall morgon och påföljande kall förmiddag, på med långa kallingar, och resten av understället, varma ytterkläder, vantar och mössa. Sedan är det bara att vara ute i strålande solsken. Men var lugn, värmen kommer snart tillbaka igen. 


Idag har Sigfrid namnsdag. Grattis! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards