Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Zkrivaren - 10 februari 2008 22:08

...att natta bloggen. Det har blåst nåt runt datorn idag, det sökte sig in i hårddisken, vad det var tar jag reda på imorgon.


Lev väl! 

Av Zkrivaren - 10 februari 2008 20:20

Varför finns det ”spökskrivare” ?

Vem är det?

Jo det är ju så här att ”ALLA” håller ju tydligen på

att skriva i bloggar, Facebook och allt vad det heter.

Jag då…som inte fattar hur man ska göra??

Skit-lätt…skriv i nån annans blogg…

Helt utan ansvar – helt utan prestationskrav…

Man skriver nåt och hoppas att det inte censureras alls…

Det finns inget ansvar för den som jag snylt-bloggar hos..

Allt som skrivs är mina påhitt..

Jag har landat just i denna bloggen ett tag nu..men vem vet…

I morgon när DU vaknar..kanske det ligger ett meddelande från..

The GhostScriber..och väntar…VÅGAR du låta bli att publicera?


Av ghostscribe

Av Zkrivaren - 10 februari 2008 19:37

Nu är det bombsäkert att våren är på gång. För några veckor sedan såg jag svanar och idag två par kanadagäss, de kommer alltid med värmen, så nu saknas jus bara, värmen. Och mitt bad.

Av Zkrivaren - 10 februari 2008 17:52

Huvudvärk, prat och mera prat utspätt med hundar och mat. Så ser min söndag hittills ut.


MSN och telefon, där många människor har hört av mig och tvärtom  Och alla vill de prata med mig! Ku, tycker jag, fast det kan bli stressigt, om man inte passar sig. Men de jag har kontakt med, är så trevliga och schyssta att detta uppstår inte. Sedan finns det ett antal irriterade ögon, som inte är så blida. Detta stör!


Hundpromenaderna har gått bra, och idag med henns kille. Den vanliga rundan som vanligt i lite längre tid så jag hoppas hon tyckte det var tillräckligt. Några andra hundar syntes inte till, kanske var det hockeyns fel? 

Av Zkrivaren - 10 februari 2008 11:52

- Hur vet man att det finns kvinnliga hormoner i öl?
- Jo, efter att man har druckit tio stycken så kan man varken hålla tyst eller köra bil.

Av Zkrivaren - 10 februari 2008 10:36

Söndagen har kommit för att stanna en kort tid hos oss innan den för alltid försvinner och ersätts av en ny oskriven måndag.

En lång lördag blev för min del söndag också eftersom jag kom i säng sent. Det berodde på ett telefonsamtal.


Idaghar Iris nmnsdag. Grattis! 

Av Zkrivaren - 10 februari 2008 00:07

Äntligen är lördagen slut, men sådant fattar man inte om man inte är "torr bakom öronen" och det är inte min granne under. Sedan kl 20:40 har han i omgångar kört sitt intro med maximal bas som går genom allt och fick även några blommor att röra sig en gång.


Nu nattar jag bloggen för idag.


Lev väl! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards