Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Zkrivaren - 4 februari 2008 23:49

Jag har visst blivit brandman och brandsläckare har jag, intern sådan som extern sådan, västra sidan till Frumskan blir det då, om hon fortfarande vill.


Förlåt trollpackan, men jag fick det lite sent, om du är lite snabbare så.... 

MSN regerar inatt och jag har skavsår i baken. Och ont i öronen av trötta människor som inte lyssnar men väl jäklas. :-)


Lev väl !

Av Zkrivaren - 4 februari 2008 20:31

Jag ber om ursäkt för att jag är lite sen med detta inlägg. Det beror på att en mycket varm och godhjärtad dam, höllt om mig, och jag stormtrivdes. Skickar en kram till dig F. Och ett stort uppriktigt tack.


Även ett tack till I, som tog sig hem, trött och eländig, men inte till mig eller från mig, är det bäst att tillägga.


Nu väntar msn, lite skrivande och minst ett inlägg till i denna blogg bara för din skull. 

Av Zkrivaren - 4 februari 2008 17:20

Trött kom jag upp och efter lunch exploderade allt. Som mest fyra olika saker att syssla med via datorn och telefonen. Kul att hjälpa till, men stressigt.

Mitt i allt hundturen nu framflyttad en timme.


Och naturligtvis  blev det en dramatisk början. När vi kommer ut får min hund se "sin kille mumsa" på en annan flicka. Till och med när magen tryckte på satte hon sig rakt upp och ner och tryckte ut, samtidigt som hon svartsjukt tittade på vad som hände.

När killen sedan kom blev det attt nosa och undersöka, konkurrenten hade ju varit på honom, jädra tik.


Vi hann gå 300 meter innan helvetet bröt löst. Fem bilar med släp på två minuter, och kisen jagar dem gärna, vilt skällande. Undrar om det är osaken till att det slog lock i örat? Nåja, sedan gick vi vår runda utan större bekymmer. 

Av Zkrivaren - 4 februari 2008 11:25

Mats är morgonsömnig och har svårt att komma i tid till jobbet. Hans chef tröttnar en dag och sägerL
- Vet du egentligen hur dags vi börjar att jobba här?
- Nej, hur ska jag kunna veta det, svarar Mats, ni har ju alltid satt igång när jag kommer.

Av Zkrivaren - 4 februari 2008 11:16

I morse var jag så trött så trött när jag tog mig i nackskinnet och klev upp. Efter två schyssta bucklor i en dörr och en vägg nådde jag badrummet. Men inte piggnade jag till, är fortfarande trött. Kan det beror på tandvärk?


Idaghar Ansgar och Anselm namnsdag. Grattis! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards