Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Zkrivaren - 9 januari 2008 18:56

För en stund sedan skickades ett mejl ut till massor av användare om att ett nytt hemskt virus skapats i Frankrike ochhotade alla.

Telia och Microsoft meddelar att detta mejl är falskt. Någon har tagit ett namn och hänvisat för äkthetens skull, till en anställd på Telia.


Se däremot till att ha ett antivirusprogram uppdaterat och en brandvägg i funktion. 

Av Zkrivaren - 9 januari 2008 17:27

Så var det dags igen, att skriva bloggen nedkopplad, snabbt upp, kopiera och hoppas. Bredbandet kommer och går nu, känns inte bra. Så jag hoppas att komma tillbaka senare ikväll.

Av Zkrivaren - 9 januari 2008 16:20

Hörde genom media att ÖB givit en fin dvd till sina undersåtar som ser hur budgeten krymper och inköpen ställs in, liksom övningarna.

En dvd-film som visar ÖB när han fikar och reser dyrt. Och filmen kostade bara 3,7 miljoner kronor.



Av Zkrivaren - 9 januari 2008 12:05

Det var en gång en liten flicka som hade fått en ny klänning. Hon frågade sin mamma om hon fick gå ut och leka.
- Javisst, sa mamman.
Efter en liten stund kom flickan tillbaka och sa:
- Mamma mamma! Jag har tjänat 5 kronor!
- Jaså? Hur då? undrade mamman.
- Jag slog vad med en kille om vem som kunde gå på händer längst och jag vann!
- Men lilla gumman, det var ju för att han ville se dina trosor!
- Ha! Då lurade jag honom, för jag hade inga trosor på mig!

Av Zkrivaren - 9 januari 2008 11:28

Nu lider jag på mer än ett sätt. Jag har börjat slarva med bloggen vilket jag inte gillar själv.

Men när allt inte fungarar inte ens jag själv, hur skall bloggen då kunna skrivas?


Idag har Gunnar och Gunder namnsdag. Grattis! 

Av Zkrivaren - 9 januari 2008 03:56

Nu är det ovana att somna på soffan och vakna vid den här tiden. Tur att msn var stängd och jag inte hade en telefon i handen. Pinsamt om man somnar i samtalet, fast vissa samtal kan ju vara väldigt tröttsamma.


Nu ska jag ta mig vidare till sägen från soffan via datorn.


Lev väl! 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards