Direktlänk till inlägg 28 oktober 2007

Snart måndag

Av Zkrivaren - 28 oktober 2007 19:31

Snart är den jobbiga helgen som inleddes så otroligt bra, men slutade mindre roligt, tack vare vissa empatilösa så kallade mänskliga varelser. Det finns mer raka ord, men skriver jag det här riskerar jag bl a kommentarer av oförstånd från ej insatta personer, så mer blir det inte.

Däremot finns det någon som är dess raka motsats, en person som är otroligt fin människa!

Och däefter finns det två personer i VG, som jag är glad att jag känner, båda är bloggare på olika ställen. Listan kan göras lång, men jag skall inte tråka ut dig med en sådan...den här gången.


Själv ser jag nu fram emot måndagen då cykeln skall skjuta fart i såväl nedförs- som uppförsbackar, med mina ben som trampar på till mjölksyran tränger på. Försöker varva det med det normala vardagspysslet eftersom jag lite optimistiskt råkade planera en helg för flera med matinköp, och för att den inte skulle förfaras, åt jag för tre. Och det syntes, nu är det på väg bort, men lite extra till tar jag. Man vet ju aldrig hur man ska se ut för att passa:-)

 
 
Ali

Ali

29 oktober 2007 16:26

Hoppas att du har det bra och får en fin kväll efter ditt cyklande i både upp & nerförsbackar:)
Kram Ali

http://alibengali.bloggspace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zkrivaren - 11 februari 2013 12:40

Hästkött i lasagne, en katastrof och stor nyhet, alla anklagar alla i spåren av hästkött som kanske funnits länge i lasagne, istället för nötkött som ska vara i densamma. Vad ingen talar om är den otroliga leveranskedja från slakt till frysen i ...

Av Zkrivaren - 5 februari 2013 23:24

I Lidköping kan många hålla sig för skratt, men vad skall de göra? Jo, slå en signal för att slå en drill, den senaste (vansinniga) tekniska utvecklingen i mobiltelefonens historia är ett faktum. Står du och väntar på buss eller tåg och blir n...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 20:52

Jordbruksverket tycker att vi äter för mycket kött i Sverige, det är inte bra för miljön, anser de. Därför föreslår Jordbruksverket att en skatt ska läggas på köttet, för att få oss medborgare att äta mindre kött. När tar dessa dumma dörslag slut...

Av Zkrivaren - 22 januari 2013 14:33

Åter är den hatade TV-licensen, numer TV-avgift, blivit aktuell. (Uppdaterat) Nu ska alla som har en dator, surfplatta eller mobil (smartphone) betala avgift. Att INTE inneha TV räcker alltså inte för att komma undan en onödig avgift om tusentals k...

Av Zkrivaren - 11 januari 2013 21:42

Hackare utnyttjar säkerhetsbrist – så skyddar du dig Säkerhetsexperter varnar för användning av datorprogrammet Java. En allvarlig säkerhetsbrist har upptäckts och datoranvändare uppmanas att stänga av funktionen. Så löd inledningen i arti...

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards