Alla inlägg den 25 september 2007

Av Zkrivaren - 25 september 2007 23:05

Nu är snart tisdagen slut och det blir onsdag igen. Och den här tisdagen slutade otroligt roligt och mycket oväntat.


Jag fick ett meddelande på kryptiskt sätt med ett av de finaste innehåll en mkille kan få, tror jag. Att skriva efteråt har inte varit lätt, än mindre få skallen att lugna ner sig och hjärtat slå normalt igen. Till denna person, som står mig nära, vill jag ge denna video, "The Yellow Rose of Texas", Johnny Lee och Lane Brody. Fast namnet borde vara en persons istället.


Lev väl! 

Av Zkrivaren - 25 september 2007 20:52

Volvo S40 är det populäraste lyxbilsköpet bland amerikanska kvinnor. Det visar en studie som genomförts av J.D Power, ett av världens ledande undersökningsföretag inom bilkvalitet.

Och inte nog med det. Volvo dominerar starkt tio-i-topp-listan. Volvo V50 ligger på sjundeplats och Volvo S60 på niondeplats. Det gör Volvo till lyxbilsmärket nummer 1 för kvinnliga bilköpare i USA med 42,3 procents andel. Genomsnittet för lyxbilsmärken ligger på 35,8 procent kvinnliga bilköpare.


Det är som Eddie Meduza sjunger: "Det skall vara en Volvo". 

Av Zkrivaren - 25 september 2007 16:47

Visst är det kul att jobba ute när det är hyfsat varmt, men att se solen kidnappas och gömmas bakom moln, som tätnar allt mer och till och med gatubelysningen slås på, då är det roliga över. Snabbt hem. Eftersom det inte hade börjat regna tog jag ut hunden, lite tidigare. Vi hann ut och hunden hann starta nederbörden, sedan började det att regna allt kraftigare och ingen av oss ville längre vara ute. En minst 40 minuters promenad reducerades jättekraftigt, med hopp om ett senare försök.

Av Zkrivaren - 25 september 2007 12:33

Två män står och diskuterar kvällen:
-Skall vi ha gruppsex i kväll?
- Jaaaaaa, blir vi många??
- 3 st, om du tar med din fru...

Av Zkrivaren - 25 september 2007 10:43

En blodröd solsteg trött mot himmel i morse. Under natten hade det blivit fuktigt på marken. Det är nu borta, men solen är kvar.

Igår frågade en person mig om jag inte hade något att göra eftersom jag bloggar. Tvärtom, svarade jag, men jag smiter in där jag kan, när jag kan, och skriver ett inlägg. Lunchtid är bloggtid, säger jag numer. Det får jag äta upp ibland, utan salt.


Idag har Tryggve namnsdag. Grattis!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards