Alla inlägg den 19 september 2007

Av Zkrivaren - 19 september 2007 22:26

Det har blivit sent och mitt i veckan. Mycket har blivit gjort, men mycket är också ogjort. Något som måste göras under veckan. Så jag viker mig och återkommer imorgon.


Lev väl! 

Av Zkrivaren - 19 september 2007 17:29

Det här med att prata om andra bakom ryggen, eller i det här fallet i bilen kan ge oväntade effekter. Jag kom med hunden på dennes eftermiddagstur när en bil stannade till ett tiotal meter framför oss. I den satt två damer och talade om mig och hunden. De tittade pratade och pekade på oss. När så passagerardamen skall ut ur bilen lyckades hon tappa mobilen och böjer sig ner framför mig. En välformad bak under en lång kjol blockerade plötsligt min väg varvid jag passade på att ge tillbaka och sa att hon hade en snygg häck. Hn vänder om i sin nedhukade ställning och svarar med ett fånigt Jaaa?! Samtidigt säger föraren något och människan lyckas ställa till det för sig. Jag tog mig förbi. Då kom en bekant i bil som blinka och heja. Resultatet blev komisk kaos när två andra börjar vinka tillbaks och en förare som undrade om hon gjort något fel. Det var bra synd att jag inte fick det på film så även du besökare hade fått se allt.

Av Zkrivaren - 19 september 2007 11:53

En gammal tant kom in på ICA och skulle lämna tillbaka en toalettborste. Personalen undrade såklart varför.
-Jo, det var mycket skönare med toalettpapper!

Av Zkrivaren - 19 september 2007 10:25

Äntligen har de frusna tangenterna tinat upp. Natten blev så kall som sagts och morgonen likaså. Förmiddagen följer efter. Frågan är hur eftermiddagen blir.

Fredrika har namnsdag denna kyliga dag. Grattis!


Själv skall jag ta en kopp thé och ärma mig med, dricka det varmt och bara njuta en stund. 

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards