Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Zkrivaren - 6 juli 2007 22:17

Ibland är det bra att ha hund, den vet när det är dags för husse att gå ochlägga isg. Nyss kom hon och buffade på mig, som att säga: "Husse, klockan är mycket. Dags att lägga sig." Och ignorerar jag det, går hon över till andra sidan med samma procedur, fast då kanske det betyder: "Fattar du trögt, apskalle. Stäng den där djä... burken och lägg dig!"

Så jag lyder hunden, i brist på andra damer (tvåbenta) och lägger mig i förhoppningen om att drömma om damer.

Nattinatti & sov gott besökare därute någonstans i Sverige, Norden, Europa...

Av Zkrivaren - 6 juli 2007 15:17

Det var en liten kis på elva år som kom in på en bordell med en död groda i handen!
Han frågade den kvinnliga ägaren om han fick ha sex med en hora som hade herpes.
- Men är du inte för liten att hålla på att göka i din ålder??
Men pojken räckte fram en femhundring och sa:
- Var har ni en hora med herpes?
Kvinnan tog emot pengarna och visade honom in i ett rum! Efter en timme kom pojken ut, och kvinnan frågade honom:
- Varför ville du ha sex med en hora som hade herpes?
- Jo, sa pojken, nu har jag herpes och när jag kommer hem sätter barnflickan på mig och då får hon herpes, sen sätter brevbäraren på min barnflicka och då får han herpes, och det var den jäveln som körde över min groda!!

Av Zkrivaren - 6 juli 2007 13:16

När man pratar gott och har en katt runt benen, börjar Hamas eller vad det kallas de där mörka hotfulla molnen komma och vips har det tagit solen ifrån oss. Och jag som måste cykla till centrum.

På hojen och iväg. Ner gick bra, men bankomaten var ur funktion för 1589:e gången i år. Så med lite +engar i pluskan gjorde jag misstaget att besöka coop.

Köpte lite och dricka lite och äta och gick till kassan. Den ena med en välfylld kö av överfulla vagnar med diverse varor. I just den kön stod en dam och plockade upp varor när hon såg mig. Hon stannade upp och glodde på mig, så idag var jag tydligen väldigt snygg, annars oemotståndligt snygg

Jag valde den andra kassan, den gick snabbare, tyvärr. Jag såg inte likkistan förrän jag såg begravningsentreprenören, som extraknäckte som kassörska. Idag surare än någonsin. Var citronerna slut, eller hade chefen sagt åt henne låta bli dem? Nåja surheten var så markerande så det gick att ta på den och det gjorde allt så roligt, så jag gick fånigt leende ut ur affären till hojen, och glatt cyklade hem.

Av Zkrivaren - 6 juli 2007 08:16

Dagens namnsdagsbarn heter Esaias och Jessika, som min granne heter, har namnsdag idag. Så idag får det bli andra bullar och tårta. Undrar vilket kondis jag skall ta? Jo, jag kan få till det, men X:et tog alla bakverk och lämnade kvar huvudvärk.

God förmiddag, besökare!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards