Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Zkrivaren - 3 juli 2007 19:04

Så är dygnet snart slut och vi skriver onsdag den 4 juli, detta är en stor dag i det stora landet på andra sidan stora pölen med den storkäftade snubben med besluten. Fast det struntar jag i.

Nu är det dax att dra sig till lopplådan under vilken hunden lagt sig på sin loppfilt. Vid närmare eftertanke förstår jag varför vi alltid är loppbitna på mornarna :-)

Godnatt och sov gott besökare någonstans därute!

Av Zkrivaren - 3 juli 2007 19:03

Enligt Jay Leno skall Paris ha föändrats under sin vistelse i fängelset. Nu ska hon bara ha sex med behövande. Så nu sitter jag här och bara väntar...

Några gubbar satt och diskuterade det här med att bli äldre varvid frågan som kom upp var: Är det någon som vaknar mitt i natten och måste upp och pinka?
Och svaren blev:
- Ja vid 3-tiden.
- Ibland
- Jag går inte ens upp!

Man kan börja undra om den svenska befolkningen är uppdelad på hälften var. Boende i norra Sverige tror på Gud, i södra på Djävulen.
Fan, vad det regnar!

Av Zkrivaren - 3 juli 2007 09:02

Endast ett namnsdagsbarn finns i dagens almanacka, och det är Aurora. Vi gratulerar alla som bär detta namn idag!

Ruskveckan har börjat i Sverige, åtminstone för sörlänningarna. Norrlänningarna däremot sitter i solstolarna och mår bra, så orättvis ska det va´.

God förmiddag!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards