Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Zkrivaren - 2 juli 2007 23:01

Tiden flyger iväg när man jobbar och nu går ögonen i kors med cirklation. Vad det kallas vet jag inte, men nåt nytt är det nog. Dessvärre har jag inte hunnit med alla mejl och meddelanden som får högsta priritet i morgon förmiddag. Det är dålig planering bakom detta i form av svikna löften.

Nu måste jag ta igen massor av sömn så godnatt besökare därute någonstans, kanske just du får ett meddelande/mejl av mig om ett antal timmar!

Av Zkrivaren - 2 juli 2007 09:35

Det känns lite konstigt att inte lägga ut ett avsnitt följetong idag, 52 avsnitt under några månader satte sina spår i fingrearna. Inte heller hinner jag med en sommarföljetong, trots jag skrev att en sådan skulle komma. Tiden räcker inte till. Först skall de 52 delarna bli 70 och brännas på cd-rom till försäljning. Går den bra blir det en till om 70 helt nya avsnitt. Sedan har jag påbörjat en ny, och en tredje är i planeringsstadiet. Till detta kommer en del annat.

Av Zkrivaren - 2 juli 2007 09:00

Det var en varm och solig dag på Kolmårdens djurpark. Ove och Susanne, ett par som varit gifta några år, är där och tittar på alla djuren. Hon bär en ganska kort, ärmlös rosa klänning som får en del män att vända sig om och beundra hennes solbrända ben. När de passerar apburen får en gorillahanne ett spel Han slår sig för bröstet och utstöter diverse gutturala läten. När han slänger sig upp mot gallret och håller sig fast med en hand och två fötter, samtidigt som hans lediga hand fortsätter slå på bröstet säger Ove till Susanne:

- Jag tror fan i mig att han har blivit pilsk på dig. Fixa till dig lite och reta honom så får vi se hur han reagerar.

Susanne putar med läpparna och kastar slängkyssar mot gorillan. Sen lyfter hon bysten, tittar under lugg och blinkar med ögonen. Gorillan frustar som om han blivit tokig.

- Släpp ner ett av axelbanden, älskling, föreslår Ove

Susanne låter ett av banden falla och på Oves förslag låter hon klänningen glida upp längs låren.

Gorillan utstöter ljud som skulle kunna väcka en död och håller på att förgås av kåtslag. Då tarOve tag i sin hustru, öppnar burdörren och kastar in Susanne till gorillan och säger:

- Nu kan du ju försöka få honom att tro att du har migrän!

Av Zkrivaren - 2 juli 2007 08:56

Rosa och Rosita heter damerna som har namnsdag idag och dem gratulerar vi.

Om vädret tiger jag från och med imorgon eftersom södra Sverige får regn och norra sol, om smhi har rätt..

God förmiddag!

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards