Alla inlägg den 29 april 2007

Av Zkrivaren - 29 april 2007 23:02

Jag skulle åka bort på en två dagar lång utbildning förlagd till en helg i augusti. Totalt var vi ett hundratal personer från olika avdelningar i hela landet som kom. Många små sötnosar också.

På fredagskvällen var det middag med efterföljande mingel. Jo jo, sånt vet man ju hur det slutar, men vem har något emot det?

Jag kom att hamna vid en parant madam med en kropp som gav mig konstiga känslor i skrevet och ett språk som innebar att jag inte behövde begära is i whiskyn, den hade jag redan på ryggen.

När minglet började drog jag mig i från henne. Fick hon chansen slog hon väl till, sedan skulle man inte kunna ha sex på lika många månader.

Jag kom att börja prata med en kille från Skåne och vi satt vid ett bord lagom onyktra i en livlig diskussion då paranta madamen och en riktig pingla slog sig ner. Nu glömde vi snabbt bort diskussionen, nu beställdes sprit.

Med tiden så hamnade skåningens ena hand under bordsnivån ochjag kunde se på madams ansikte var den var. Så jag gjorde det samma. När handen kom till knäets insida smällde hon ihop och det kändes som fingrarna smulades sönder. Sekunderna efteråt small det i ansiktet och jag hamnade på golvet.

Hur jag tog mig till mitt rum är oklart, men jag somnade med kläderna på i en diagonal ställning som inte kan rekommenderas. På morgonen väcktes jag av telefonen. Vem f-n ringer klockan åtta en lördagsm... Visstja, jag var ju på utbildning.

Jag svarade trevligt i telefonen och blev upplyyst att klockan var åtta, god morgon. Fy för alla hurtbullar när man mår lite dåligt. Av med kläderna in i duschen, på med kläderna och till sal 4.

Ödet hade placerat mig vid skåningens sida och han var redan där när jag kom. Jag satte mig vid hans vänstra sida och nu började allvaret.

Två timmar senare hade vi en paus och då såg jag blåtiran över skåningens högra öga, vad hade hänt? Han berättade att han hade tagit med madam till sitt rum och där hade de suttit i sängen och groggat när han släppte ut sin nyfikna kamrat.

Det blev för mycket för madam, hon slängde groggen i ansiktet, sedan fick hon tag i en ölsejdel som utan större kraft slogs över ögat.
Jag skrattade i tysthet för mig själv. Och vi konstaterade att det var tur att vi inte bodde grannar.

Efter utbildningen, på måndagen när jag klev av bussen vid min bostad, öppnades porten i grannhuset och ut kommer den paranta madamen från utbildningen. Det visade sig att hon bodde där och var karlhatare i i fingerspetsarna.

Presentation

Omröstning

TV-avgift skall betalas...
 ...via en avgift som nu
 ....reklam
 ...skatt
 ...skatt och reklam

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards